smort1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Disse fjellene! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Flott landskapsbilde med flott utsikt Svein og enig blir aldrig lei av fjell då lyset ger stadig nye fargtoner ;-) Mvh Leif ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Flott landskapsbilde med flott utsikt Svein og enig blir aldrig lei av fjell då lyset ger stadig nye fargtoner ;-) Mvh Leif ;-) Takker Leif! Oppholdsvær nesten 2 hele dager her nå! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Flott landskapsbilde med flott utsikt Svein og enig blir aldrig lei av fjell då lyset ger stadig nye fargtoner ;-) Mvh Leif ;-)Takker Leif! :)Oppholdsvær nesten 2 hele dager her nå! Høres bra ut Svien ;-) Hos meg nå ophold nå i snart 4 dager ;-) Hoper at det fortsetter slik og ha en fin dag med ophold då ;-) Mvh Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Flott landskapsbilde med flott utsikt Svein og enig blir aldrig lei av fjell då lyset ger stadig nye fargtoner ;-) Mvh Leif ;-)Takker Leif! :)Oppholdsvær nesten 2 hele dager her nå! Høres bra ut Svien ;-) Hos meg nå ophold nå i snart 4 dager ;-) Hoper at det fortsetter slik og ha en fin dag med ophold då ;-) Mvh Leif Jo takk, ser vel nesten ut til at det til og med blir varmere (fra 14° C idag til 19°C i morgen), så kanskje dukker et etterlengtet 20-tall opp også! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Litt av ein utsikt du har! Fint komponert, med behageleg kveldsljos. Kansje du kunne auka kontrasten ørlite? Balsam for sjela dette her. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Her har du fått god følelse av høyde som jeg har nevnt før. Fine farver og selvfølgelig motiv. Savner litt dybde skarphet - en annen gang du er her kan du jo prøve blenderprioritering med f11 og ISO 100 (pluss stativ selvfølgelig). Litt vannsnau kanskje. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Litt av ein utsikt du har! Fint komponert, med behageleg kveldsljos. Kansje du kunne auka kontrasten ørlite?Balsam for sjela dette her. Takker Magnar! Ja, var ikke helt fornøyd selv heller , og har allerede øket kontrasten en god del (lufta er dessverre ikke helt klar slike dager - så utgangspunktet er nok i blasseste laget) - skal forsøke med litt annen behandling etterhvert..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Her har du fått god følelse av høyde som jeg har nevnt før. Fine farver og selvfølgelig motiv. Savner litt dybde skarphet - en annen gang du er her kan du jo prøve blenderprioritering med f11 og ISO 100 (pluss stativ selvfølgelig). Litt vannsnau kanskje. TAkker Harald! Og takk for tipsen -skal prøve de ut.... Vannet ble såpass snaut pga. trekroner som stikker opp i nabolaget... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Løsning: Motorsag. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Løsning: Motorsag. Yepp, har jo diverse av sorten, så får engasjere naboene.... Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Mektige fjell! slutter aldrig å bli imponert, var en tur rundt i Romsdal i fjor, hadde ikke skaffet meg kamera på det tidspunktet, så får prøve igjen ved senere anledning. femmer fra meg! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Mektige fjell! slutter aldrig å bli imponert, var en tur rundt i Romsdal i fjor, hadde ikke skaffet meg kamera på det tidspunktet, så får prøve igjen ved senere anledning. femmer fra meg! Takker så mye nikonfjott! Verdt å ta en tur på disse kanter ja. Håper du treffer med været da! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Enig Svein, fjell blir aldri kjedelig å se på..du har også fått frem en tredimensjonal dybde her..flott Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Enig Svein, fjell blir aldri kjedelig å se på..du har også fått frem en tredimensjonal dybde her..flott Takker så mye Terje! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det her var vakkert. Liker de duse fargene bakerst, da det ofte er sånn det er. Iallefall andre steder, har ikke vært i Romsdal Og så er det vel en stor utfordring med de mørke fjellene foran og den lyse himmelen på samme bilde? Jeg liker det veldig godt! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Det her var vakkert. Liker de duse fargene bakerst, da det ofte er sånn det er. Iallefall andre steder, har ikke vært i Romsdal :)Og så er det vel en stor utfordring med de mørke fjellene foran og den lyse himmelen på samme bilde? Jeg liker det veldig godt! Takker så mye Jentungen 1! Det er ikke ofte at vi har skikkelig klar luft. Oftest er det tilnærmet det du ser her - liksom et tynt slør som gjør de fleste bilder noe for blass etter min smak...., men må jo prøve å gjøre det beste ut av det.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Litt av ein utsikt du har! Fint komponert, med behageleg kveldsljos. Kansje du kunne auka kontrasten ørlite?Balsam for sjela dette her. Lastet opp V2 med en del mer kontrast..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg