Gå til innhold

BK: Disse fjellene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott landskapsbilde med flott utsikt Svein og enig blir aldrig lei av fjell då lyset ger stadig nye fargtoner ;-) Mvh Leif ;-)
Takker Leif! :)Oppholdsvær nesten 2 hele dager her nå! ;)

 

Høres bra ut Svien ;-) Hos meg nå ophold nå i snart 4 dager ;-) Hoper at det fortsetter slik og ha en fin dag med ophold då ;-) Mvh Leif

Lenke til kommentar
Flott landskapsbilde med flott utsikt Svein og enig blir aldrig lei av fjell då lyset ger stadig nye fargtoner ;-) Mvh Leif ;-)
Takker Leif! :)Oppholdsvær nesten 2 hele dager her nå! ;)
Høres bra ut Svien ;-) Hos meg nå ophold nå i snart 4 dager ;-) Hoper at det fortsetter slik og ha en fin dag med ophold då ;-) Mvh Leif

Jo takk, ser vel nesten ut til at det til og med blir varmere (fra 14°

C idag til 19°C i morgen), så kanskje dukker et etterlengtet 20-tall opp også! ;)

Lenke til kommentar

Litt av ein utsikt du har! Fint komponert, med behageleg kveldsljos. Kansje du kunne auka kontrasten ørlite?Balsam for sjela dette her.

Takker Magnar! :)

 

Ja, var ikke helt fornøyd selv heller , og har allerede øket kontrasten en god del (lufta er dessverre ikke helt klar slike dager - så utgangspunktet er nok i blasseste laget) - skal forsøke med litt annen behandling etterhvert..... ;)

 

Lenke til kommentar

Her har du fått god følelse av høyde som jeg har nevnt før. Fine farver og selvfølgelig motiv. Savner litt dybde skarphet - en annen gang du er her kan du jo prøve blenderprioritering med f11 og ISO 100 (pluss stativ selvfølgelig). Litt vannsnau kanskje.

TAkker Harald! Og takk for tipsen -skal prøve de ut.... :)

Vannet ble såpass snaut pga. trekroner som stikker opp i nabolaget... ;)

 

Lenke til kommentar

Mektige fjell! slutter aldrig å bli imponert, var en tur rundt i Romsdal i fjor, hadde ikke skaffet meg kamera på det tidspunktet, så får prøve igjen ved senere anledning. femmer fra meg!

Takker så mye nikonfjott! :)

Verdt å ta en tur på disse kanter ja. Håper du treffer med været da!;)

 

Lenke til kommentar

Det her var vakkert. Liker de duse fargene bakerst, da det ofte er sånn det er. Iallefall andre steder, har ikke vært i Romsdal :)Og så er det vel en stor utfordring med de mørke fjellene foran og den lyse himmelen på samme bilde? Jeg liker det veldig godt! :)

Takker så mye Jentungen 1! :)

Det er ikke ofte at vi har skikkelig klar luft. Oftest er det tilnærmet det du ser her - liksom et tynt slør som gjør de fleste bilder noe for blass etter min smak...., men må jo prøve å gjøre det beste ut av det.... ;)

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...