Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg tenker på å bygge en egen pc som vil bli brukt mest til gaming, og vanlig surfing, men også noe bilderedigering, noen som kan anbefale noen komponenter? Tenker på en pris rundt 20 000 med skjerm tastatur/mus og høyttalere, vil gjerne ha en liten ssd til å ha os på (w7) også en 1Tb harddisk, og kunne tenke med å ha 3 skjermer, er det aktuelt i denne prisklassen? Trenger kun dvd spiller brenner, men vil også ha sd kortleser i fronten, og værtfall 2 usb3 inganger. Blir den første pc'n jeg bygger selv så tips tas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare glem hele S-2011 til gaming. Ytelsesøkningen du får vil ikke være i nærheten av betydelig nok til å kunne forsvare merkostnaden. Invester heller i en noe større SSD, da kan du installere (i alle fall noen) spill på den, og få ned loading-tidene.

Lenke til kommentar

Det integrerte lydkortet fungerer mer enn bra nok for folk flest, men om du er veldig opptatt av lyd bør du sjekke denne kategorien. Og skal du ha mer enn 16GB RAM, noe jeg tviler sterkt på at du trenger, må du ha Windows Professional. Home Premium støtter maks 16GB.

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

1. Se på guider på nett (Hardware har en grei en, Youtube har mange).

2. Les i gjennom manualen til hovedkortet godt!

3. Ta deg god tid.

4. Ha det moro!

5. Sjekk tråden til Bibow

6. Hvis noe ikke skulle fungere, ikke få panikk. Let selv etter problemet, søk på nett etter symptomene, eller lag en tråd om det her på forumet.

Lykke til!

-Deluze

Lenke til kommentar

Hehe!

Jeg er en stor tilhenger av punktlister, de er ikke de største gledessprederne, men de gjør alltid jobben sin :)

Å skru maskin er moro.

Å skru sin første maskin er nervepirrende, spennende, lærerikt, og vanvittig moro.

-Deluze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...