Slettamann Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Relativt vakker... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Liker bildet ditt med den røde bygningen, de flotte grønnfargene, og utsikten til båt, vann og fjell. Synes det er mye med, og likevel holdt enkelt og behagelig Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Liker bildet ditt med den røde bygningen, de flotte grønnfargene, og utsikten til båt, vann og fjell. Synes det er mye med, og likevel holdt enkelt og behagelig Mange takk Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Mye bra i dette. Jeg vil spesielt fremheve fogrunnen som er meget bra. Tror faktisk jeg ville droppet huset da jerg syns dt tar mye oppmerksomhet fra resten av bildet. Her er et flott utgangspunkt for å ta mange lekre bilder. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Motiv med potensiale for framtidige bilder. Liker godt det lave standpunktet her... En fin måte å dokumentere cruiseskipet på! Litt usikker mht. naustet, enten ikke ta det med eller ta med hele kanskje.... Liker det jeg ser her uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg