anderslien Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg lurte på om noen vet hvordan man får fikset GPRS`en og MMS`en på Panasonic GD87? Det står bare Ikke tilgang når jeg prøver å skru på GPRS`en. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Sjekk sidene til telenor og netcom. Du må sette inn innstillingene selv. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har tatt inn de instillingene, men det virker fortsatt ikke. Må jeg ha penger på kontantkortet for at dette skal virke?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hva bruker du da? Jeg kunne surfe på wappen med netcom og da hadde jeg ikke penger på kortet, eller jeg hadde rundt 50øre på kortet akkurat da. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Sekundet du entrer null så forsvinner GPRSén..... Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Jeg bruker Sense Cash. Jeg har 0kr på kortet. Altså ikke en eneste øre! Så jeg må fylle opp kortet for å få GPRS`en til å virke? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ja, noe må du ha for å kunne benytte deg av gprs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg