jamelia Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg har en halvannet år gammel Komplett-stasjonær som jeg sliter med lyden på. Lydavspilling bare stopper opp, akkurat som om jeg setter den på pause og så starter den igjen. Spotify, YouTube-videoer, spill (her avbrytes dialogene slik at jeg ikke får hørt dem ferdig) og så videre. Noen som kjenner til problemet og/eller vet hva jeg bør gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hva med å prøve å reinstallere lyddriveren? Kan hende det hjelper. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Prøvd det også, men det samme skjer. Og jeg har sjekket at det ikke er høytalere det er noe i veien med. Hm... Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Du kan ringe til Komplett, de bruker å være rimelig greie på å få funnet ut problemene. Kan de ikke reparere, så er det ikke noe problem å få en ny PC av dem. Kanskje lydkortet er feil på, det var det på den splitter nye laptopen min. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Det har jeg faktisk ikke tenkt på som en mulgihet en gang. Takk! Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Etter å ha oppdatert alle driverne fant jeg en feilmelding jeg tydeligvis deaktiverte tidlig. Inngangene (både bak og på toppen) kobler ut og inn til stadighet. Dette er da kanskje noe som må fikses ved å sende inn pc'n? Har uansett sendt mail til Kompletts support. Så da håper jeg at det er mulig å finne ut av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå