Terje Solfugl Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Blomsterflue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Veldig bra macro! Skarpt som bare det! Artig å studere alle detaljene som kommer fram i full størrelse! Fin fargecollage også! Nå ble jeg imponert gitt! Ren 5'er herfra! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Flott macro dette Terje! Skarpt og fint med friske fargar. Godt komponert. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kjempemakro! I dobbelt betydning. Virkelig flott denne! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Tusen takk Svein, Magnar og slettamann Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kæmpeflott macro Terje Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Nydelig lys og kjempeflott skarphet. Blomsten tar kanskje litt mye av fokuset - noe beskjæring og/eller bluring, evnt beskjeden vignettering kunne muligens gjort seg for å få mer av fokuset på dyret. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Tusen takk Leif og Astrid Til Astrid : enig i det du sier, liker ikke bluring men har beskjært litt og snudd litt på flua..kanskje bedre sånn ? Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Tusen takk Leif og Astrid :)Til Astrid : enig i det du sier, liker ikke bluring men har beskjært litt og snudd litt på flua..kanskje bedre sånn ? Ja, jeg syns det gir bedre fokus på flua, men jeg ville bare ha kutta i den sida - der hvor det lyse er. Men her snakker vi jo mye smak og behag - jeg ser jo at det lyse også bringer liv og energi til bildet, så det kommer vel først og fremst an på hvilket uttrykk du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg