Gå til innhold

Har dere dame??

Toas

Anbefalte innlegg

huff ja.. det hadde vært jaevli ille du! tenk så flaut da. hvis du og kompisene dine stod å snakka om pcer, og så har du dama di der.. og så spør hu plutselig litt stille: "pus.. hva er en harddisk?".. skjønner deg godt der ja.. tenk så flaut det hadde vært liksom.. mye bedre at dama di står det som hele gjengens idiot.. alle kompisene ler, og hu føler seg enda flauere enn før hu spurte..

Vel, det sier vel kanskje litt om vennene og deg selv da, som prater om ting som dama tydelig vis ikke har peiling på IMO :shrug:

Og hvis kameratene ler, så tror jeg det sier litt mere om kameratene en om pus'en :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke dame men igår fikk eg kost meg med en skam digg afro babe. Åhh hun var digg og ikke pga eg var så drittings for alle vet kem hun er siden hun er så digg. Haha Igår tok det helt av. Årets fest uten tvil. Vi hadde eget utested for oss selv der vi hadde vorspiel så dro vi på konserten og hadde fett der så var det afterparty på samme utestedet til kl 06 eller noe. Vel eg sovnet og våknet alene kl07 i lokalet. jaja tok turen. Anyways hun afrobabn som eg ikke helt husker navnet på :oops: var så digg. Vi danset lenge og heftigt og rotet og sugde osv... Har en god følelse på at kjærlighets gudene smiler til meg. Trodde aldri eg kom til å noen gang få meg en mullat dame. :D

huff nå klarer eg ikke tenke på annet.

Lenke til kommentar

Hehe congrats Doggy, mulatt damer er vanligvis sinnsykt digg.

Holder meg fortsatt sammen med min australske dame. Blir litt kjipt siden hun reiser tidlig i desember, og vi vet fortsatt ikke om hun får ett år til med arbeids tillatelse... så krysser fingrene :-?

Lenke til kommentar

Hehe, Ei søtn jente sa til meg mld sa : Heisann! Oppe i himmelen, langt vekk i det fjerne, sitter en engel på den vakreste stjerne. Den e send fra mitt hjerte til deg for å si at eg e masse masse gla i deg... eg her lyst til å komme og besøke deg..! ka gjør du på no? koooz kooooze

Jeg svart : Heisann... oxo gla i deg. Ja, bare komme til meg hehe. Jeg er i Nesttun sammen med Stian.

Hun svart : Ehmm... Vi må bli bedre kjent først ;o) dere virker veldig greie!

jeg svart : ja, enig med deg men... når vi møte igjen...?

Hun svart : ja, kan på fredag etter skole møtte blå stein i byen?

jeg svart : ja greit vi ses... Clæmz så mye god

Hun svart : Yes gutte min klemmer mange ganger :wink:

Slutt

:smile: :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...