Gå til innhold

Har dere dame??

Toas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt dame en stund nå, må bare si det er konge! :woot:

En god del deiligere enn å ha "fucking-friends", eller "one night stands" ja! 8)

MÅ bare si at jeg savner HW noe sinnsykt!

Her flyttet til hybel nå, så jeg sitter på skolen..

Har noe EDB opplegg, der vi skal skrive en CV! lol, skikkelig lame, spør du meg!!

Men, en gang i uka på HW er bedre enn ingenting:roll:

Lenke til kommentar
Kjipt at damer er så lite forståelsesfulle når d gjelder PCer, de ser d kun som en konkurrent... :-? Men er egentlig glad for at dama mi ikke spiller PC eller nerd'er. Det hadde faenmeg vært flaut! PC er for menn (og frekke damer som ikke er ens egen? :woot: )

huff ja.. det hadde vært jaevli ille du! tenk så flaut da. hvis du og kompisene dine stod å snakka om pcer, og så har du dama di der.. og så spør hu plutselig litt stille: "pus.. hva er en harddisk?".. skjønner deg godt der ja.. tenk så flaut det hadde vært liksom.. mye bedre at dama di står det som hele gjengens idiot.. alle kompisene ler, og hu føler seg enda flauere enn før hu spurte..

nei.. jeg er gla for at jeg slipper damer som liker data ass.. data er for oss mannfolk! huleboere! vi som jobber for føden mens kona er hjemme og passer barna..

kunne ikke vært mer enig..

:roll:

Lenke til kommentar
Kjipt at damer er så lite forståelsesfulle når d gjelder PCer, de ser d kun som en konkurrent... :-? Men er egentlig glad for at dama mi ikke spiller PC eller nerd'er. Det hadde faenmeg vært flaut! PC er for menn (og frekke damer som ikke er ens egen? :woot: )

huff ja.. det hadde vært jaevli ille du! tenk så flaut da. hvis du og kompisene dine stod å snakka om pcer, og så har du dama di der.. og så spør hu plutselig litt stille: "pus.. hva er en harddisk?".. skjønner deg godt der ja.. tenk så flaut det hadde vært liksom.. mye bedre at dama di står det som hele gjengens idiot.. alle kompisene ler, og hu føler seg enda flauere enn før hu spurte..

nei.. jeg er gla for at jeg slipper damer som liker data ass.. data er for oss mannfolk! huleboere! vi som jobber for føden mens kona er hjemme og passer barna..

men jenter|damer kan bruke leks , chatte , msn , internett , osv.... 8)

Lenke til kommentar

/me er fortsatt singel og trives med det...

Trur ikke noen ville likt seg med alle de oppgavene jeg har forran meg... Få så vidt tid til meg selv jo !

Kansje jeg må legge om livstilen min, skifte jobb og ... ja.

Eller bare finne et dame som har like mye å gjøre som meg, og ha kveldene og helgene sammen :D...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jobber du for føden kanskje? Har du noengang jobbet for føden. Hvis ja skal jeg ta deg seriøst, hvis nei tar jeg det ikke seriøst (overaskende nok). :roll:

Lenke til kommentar

WORD!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...