fy_pokkers Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Han gidder vel uansett ikke å publisere bidler av ho Han er vel ikke dum heller (Eller? ) Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 for å svare på topic:nei hihi Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har dame ja :-) Ikke bare er hu snill, men sykt fin! 8) Ikke spørr om bilde, har ikke. ehh, du klarer å jogge rundt med et mobil kamera eller noe å ta bilde av biler her og der.. men ikke dama ? tviler på han vil at mange hw.no-nerder skal drive å sikle på dama hans det ville ivertfall ikke jeg likt Lenke til kommentar
Toas Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Ja har dame jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Tja en venninne som er med på det meste heter det kanskje litt sånt fint. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Det var en gang... Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 jeg har verdens dejligste dame Lenke til kommentar
[t0rs+3!n] Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg har dame. Kjempetøff dame og skal jeg si dere. Hun spiller quake 3 til og med! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvor har det blitt av den gode gamle "nerde" holdninga. Vi skal jo sitte foran pc-en og lukte vondt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvor har det blitt av den gode gamle "nerde" holdninga. Vi skal jo sitte foran pc-en og lukte vondt la meg tenke... ... ... ... ... NEI! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 ......... Lenke til kommentar
Dally Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hva med Toas DU liker Julie EG veit det Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hmmm, i går satt jeg i et busskur. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hmmm, i går satt jeg i et busskur. bra at du delte den vitale infoen med oss alle men har ikke dame nei Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 "]Jeg har dame.Kjempetøff dame og skal jeg si dere. Hun spiller quake 3 til og med! Kan ikke kalle folk tøffe før de spiller cs. Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Har dame. Snart 3 år nå... Vet ikke om det blir mindre PC av den grunn, bare mindre søvn! I stedet for at hele dagene går, så går bare halve dagen og 2/3 av natten! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har du en dame på 3år? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Kan ikke kalle folk tøffe før de spiller cs. *rette litt på skrivefeil* "Kan ikke kalle folk tøffel før de spiller cs." Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hmmm, i går satt jeg i et busskur. tror jeg kan tillate meg å si da at det er fint lite damer på deg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå