Neckrick Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Hei, Jeg er en gutt som liker å faktisk se på filmer og tv serier som...Prison break, CSI(litt), Criminal Minds... Jeg er kanskje litt avhengig, spessielt nå om sommern. Spessielt tv-seriene. Pleier å se på prison break 6-7 episoder etter hverandre. Hver episode er på 40min. Filmer var jeg avhengig av før, men klarte å redusere antall filmer til 1/uke da vi ikke hadde ferie fra skolen. Men jeg vet at også at jeg vil klare å se mindre serier etter sommerferien, eller forhåpentligvis 0-1 i måneden. Jeg var spillavhengig før. men kom meg ut av den sonen ... Men nå spør jeg dere. Ville dere hatt en sønn med spilleavhengighet, eller tv/film avhengighet ? Morro å se hva resultatet er tråden blir. Post for å avgi din mening Endret 1. august 2012 av Slund Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det første som kommer til minnet er jo at når man sitter og ser tv/film konstant har man ikke mye kontakt med andre, mens om man spiller chatter man som oftest med andre. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det er nok meir sosialt og utfordrande å spele spel. Men samtidig så trur eg at folk som ikkje veit så mykje om spel vil synest det høyrest betre ut dersom du seier du er filminteresert. Mange har svært dårlige assosiasjoner til gamere, då dei trur dette er for usosiale, late og inneslutta personer som alle er potensielle voldsmenn. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå