Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere om jenter uten venninner?

Anbefalte innlegg

Dama og jeg ble sammen i 2009. Jeg har ikke mange venner, men de jeg har er 2 veldig gode kompiser jeg ofte er sammen med (møttes på vgs). Hun har noen venner og venniner hun av og til er sammen med, men ingen virkelig gode venninner hun er like ofte sammen med som meg og mine. Foreløpig har det ikke vært noe problem overhodet, men jeg merker at jeg tenker på det av og til...hva det betyr, vet jeg ikke. Kanskje jeg bekymrer meg litt for det, ja, men som sagt, det kan gå helt fint uten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ville jeg vært likegyldig til, så sant du ikke kompenserer med å henge rundt nakken på kjæresten din mest mulig.

Jeg må understreke hvor utrolig viktig dette er.

Var selv sammen med en helt fantastisk jente i et par års tid - snill, søt, kjempemorsom og topp på alle måter. Hennes eneste 'feil' var at hun hang sammen med meg absolutt hele tiden. Den eneste friperioden jeg hadde var når jeg sov eller var på jobb, ellers var hun sammen med meg 99% av tiden.

Selvfølgelig hyggelig at hun likte å tilbringe mye tid med meg, men over tid så blir man faktisk helt utslitt av å aldri ha noen som helst tid for seg selv, noe som i mitt tilfelle førte til at jeg ble sur og irritert fordi jeg på en måte aldri fikk slappet av.

Endret av Schnapps
Lenke til kommentar

Hva tenker dere gutter om dette? En slags parallell til venneløse nerdegutter. Funker det? Anonym poster: df25107235d0802bfe3014b200704393

Du høres ut som ei knakende go jente. Men, legg merke til Spartapus,Sexylubb1, Mazkin og InToRv. Og innlegget rett over. Har du den innabords så har du ingen problemer med å finne et stabilt forhold.

Lenke til kommentar

TS her... Takk for enda flere svar!

Som jeg skrev tidligere så er jeg selv helt avhengig av å ha alenetid, så jeg ville ikke vært en person som ville klengt på en evt kjæreste hele tiden. Dette ville derfor aldri blitt et problem.

På bakgrunn av det dere har skrevet her, så stempler jeg meg selv som "godkjent". Jeg må innrømme at jeg ofte føler meg som en taper, siden det nærmest er tabu i dagens samfunn å ikke ha venninner. Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om det, men samtidig så bryr jeg meg litt likevel. Uansett: nå skyver jeg denne taper-følelsen til side, så hvis noen spør om jeg har venninner så sier jeg nei med et stort smil :)Anonym poster: df25107235d0802bfe3014b200704393

Lenke til kommentar

Jeg stilte faktisk samme spørsmål før jeg ble sammen med samboeren min.

Jeg har venninner, og mange interesser, men jeg er ikke supersosial. Kan gjerne dra på fest/møte folk ute, men ikke hver uke. Trives best hjemme. Samboeren har lenge vært mindre sosial enn meg (jeg har mine sosiale perioder), men nå gjør han som regel ting hver helg.

For meg passer det perfekt, vi bor ganske trangt, og noen ganger er det deilig med alenetid. Å slappe av med en film og ansiktsmaske uten å ha noen tråkkende rundt, kan være utrolig forfriskende. Jeg har også en del foto/skriveprosjekter som gjør at jeg jobber best alene.

Bottom line: Tror ikke mangelen på venner bør skremme noen, isåfall sier det mye om ham som person. Det viktigste er å ha et liv ved siden av, og ikke totalt avhengig av ham. Det kan være ganske turn off:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...