I3oobies Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Jeg postet på forumet for en mnd siden og fikk da god hjelp til et gaming oppsett. Sommeren nærmer seg over og jeg skal nå bestille. Oppsettet ligger under, og jeg setter stor pris på kommentarer og forslag til justeringer. Budsjett er fleksibelt, jeg ønsker mest mulig kraft for pengene. Oppsettet skal brukes til gaming av de siste spillene, samt at monitoren gjerne også skal kunne kobles til en xbox 360. Måtte vi gå en regnfull høst i møte Endret 1. august 2012 av I3oobies Lenke til kommentar
ole a Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ser greit ut, men vær oppmerksom på at det vil ta litt tid å få sendt det der, i og med at minnet er bestillingsvare samt at en del andre ting der ikke er på lager for øyeblikket.(Hvis screenshotn' er tatt nå nylig) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+152 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Ser greit ut, men vær oppmerksom på at det vil ta litt tid å få sendt det der, i og med at minnet er bestillingsvare samt at en del andre ting der ikke er på lager for øyeblikket.(Hvis screenshotn' er tatt nå nylig) Ja, ville nok iaff byttet minnet til noe de har på lager, f.eks: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Ellers ser det bra ut. Endret 1. august 2012 av Slettet+152 Lenke til kommentar
I3oobies Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Gjorde endring mtp rambrikker som foreslått over og la til et kabinett. Jeg hadde visst slettet det fra ordren ved en feiltagelse. Da var ordren sendt, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå