Gå til innhold

[Løst] Tjene penger - fæst!

Anbefalte innlegg

Mornings! DenFyrenDerBorte her.

Som dere ser på tittelen så trenger jeg å tjene penger. Og der er fæst!

Jeg har nemlig en selvbygd pc her hjemme, men jeg mangler 1 del. Prossesoren. Jeg har et gammelt hovedkort (Asus P5N-D) som bruker LGA775...Det er ikke så veldig lett å finne Quad Core prossesorer til den lenger. Heldigvis fant jeg en fyr på Finn.no som selger en til en fornuftig pris, problemet er at jeg er helt blakk! Og jeg er litt redd for at den annonsen utløper eller blir solgt til en annen dude. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan tjene 600 KR fæst? :)

Mvh en desperat 14 åring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Raskeste måten å tjene penger på er som regel å selge noe du allerede har^^

Ofte man har en hel del med verdier uten at det blir noe særlig brukt, og med en god pris på finn e.l forsvinner ting fort

Det har jeg allerede prøvd på..Har blant annet prøvd å bli kvitt en Vifte kontrollpanel og 4 vifter. No success :(

Men takk for tipset! ^^

Lenke til kommentar

Raskeste måten å tjene penger på er som regel å selge noe du allerede har^^

Ofte man har en hel del med verdier uten at det blir noe særlig brukt, og med en god pris på finn e.l forsvinner ting fort

Det har jeg allerede prøvd på..Har blant annet prøvd å bli kvitt en Vifte kontrollpanel og 4 vifter. No success :(

Men takk for tipset! ^^

Kan du gi litt mer detaljert info? Størrelse på viftene, og hvor mange vifteutganger på viftestyringen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...