slowmoris Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hei sann! Har en xigmatek elysium vindu med diverse specs: core-i7 2600k, asus p8z68-v pro, 8GB Ram, 128gb ssd crucial, 1TB wd green, Radeon 7950 3gb gddr5, HX 750 corsair, zalman cpu kjøler, dvd writer, bluray spiller. Men spørsmålet mitt er. Finnes det en side eller noen mods til dette kabinetet. mitt er så stor og jeg vurdere og bygge noe selv for og skjule ledningene helt nederst der hvor strømforsyningen ligger. det ser ganske stygt ut og jeg vil ha det bort. Eller om eventuelt noen av dere der ute kan bygge det for meg og har gjort det før. betaler selvfølgelig. Noen norske, svenske nettsider med diverse utstyr til det kabinettet hadde vært fint det blir så stort rom der... blir litt tomt. vil mate opp kabinettet mitt sånn at det ser litt mer bola ut inni Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Du kan jo flytte PSUen til toppen av kabinettet,skaffe 2 stk sorte 200mm vifter som settes i bunn? Eller gjøre som denne personen har gjort for å skjule ledningene til PSU: Endret 1. august 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 ja det var noe sånt jeg tenkte. kommer ikke til å flytte psu-en. den blir nede. men isåfall om det finnes en boks for det kabinettet som passer og som går hele veien nede og deretter opp.. akkurat som en omvendt L. Eller er dette noe man må lage selv isåfall ? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvis du ser godt etter på bildet,ser du at det er en hjemmelagd boks. Billigste måte må være med papp,teip og en lakkboks sortmatt. Du kan også lage det av blikk,plast og tre. Egentlig ingen grenser her. Helt opp til fantasien din. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 skjønner. kommer nok til å lage selv. Men er det en nettside der man kan bestiller litt forskjelig deler til casemods og diverse ting? komplett/norek har få ting.. orker ikke dem lenger. trenger noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå