Gå til innhold

Lønn hos Jack & Jones?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har blitt innkalt til intervju på Jack & Jones, og begynte da selvfølgelig å lure veldig på hva som er lønnen her? Jeg er 18 år. Hvis noen har jobbet der nylig eller vet noe, så er svar på dette spørsmålet svært godt tatt i mot ;)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Butikkarbeid er generelt sett dårlig betalt. Det er ikke uvanlig at lønnen er enda lavere.

1458 per dag høres for øvrig høyt ut, men om du er uføretrygdet så vil det jo baseres på den lønnen du hadde mens du var i arbeid. Og det er svært mange som tjener langt bedre enn butikkarbeidere.

Lenke til kommentar

Jeg er slett ikke sikker, men siden du er over 18, så tror jeg at det er 136 :) Du får sikkert lønnsforhøyelse når du har jobbet der en stund :) Lykke til.

PS: Hvilken Jack'n Jones?

Nede i byen, foretningen på Karl Johan. :)

Lenke til kommentar

Om du har bestått eksamener på vgs som gir vitnemål, skal du etter tariffen har 141,55 :)

Bare om man har generell eller spesiell studiekompetanse. Men man er vel ikke ferdig på videregående før man er 19, eller (om man tar allmenn eller yrkesfag+påbygg)?

Lenke til kommentar

1. Spesiell studiekompetanse er et uttrykk som uoffisielt brukes om de som har generell studiekompetanse + enkelte andre fag, som f.eks. r-matematikk. Man må ha generell studiekompetanse for å ha "spesiell studiekompetanse".

2. Man får ikke vitnemål før man har fullført videregående utdannelse som gir generell studiekompetanse. Andre mottar kompetansebevis.

3. Noen svært få skoler har særordninger der man kan fullføre videregående i løpet av 2 år. Da kan man få vitnemål det året man fyller 18.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...