mkgleez Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hei, Jeg har blitt innkalt til intervju på Jack & Jones, og begynte da selvfølgelig å lure veldig på hva som er lønnen her? Jeg er 18 år. Hvis noen har jobbet der nylig eller vet noe, så er svar på dette spørsmålet svært godt tatt i mot Tusen takk! Lenke til kommentar
mkgleez Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) ... Endret 1. august 2012 av mkgleez Lenke til kommentar
Markus98 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg er slett ikke sikker, men siden du er over 18, så tror jeg at det er 136 Du får sikkert lønnsforhøyelse når du har jobbet der en stund Lykke til. PS: Hvilken Jack'n Jones? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 136kr pr time? Ikke for å terge på meg noen her, men jeg har 1458 pr dag som trygdet. Lattelig dårlig at de store kjedene utnytter folk på den måten. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Butikkarbeid er generelt sett dårlig betalt. Det er ikke uvanlig at lønnen er enda lavere. 1458 per dag høres for øvrig høyt ut, men om du er uføretrygdet så vil det jo baseres på den lønnen du hadde mens du var i arbeid. Og det er svært mange som tjener langt bedre enn butikkarbeidere. Lenke til kommentar
mkgleez Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Jeg er slett ikke sikker, men siden du er over 18, så tror jeg at det er 136 Du får sikkert lønnsforhøyelse når du har jobbet der en stund Lykke til. PS: Hvilken Jack'n Jones? Nede i byen, foretningen på Karl Johan. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Etter normal tariff skal du ha 138,62 kr. Lenke til kommentar
whistle Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Om du har bestått eksamener på vgs som gir vitnemål, skal du etter tariffen har 141,55 Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Om du har bestått eksamener på vgs som gir vitnemål, skal du etter tariffen har 141,55 Bare om man har generell eller spesiell studiekompetanse. Men man er vel ikke ferdig på videregående før man er 19, eller (om man tar allmenn eller yrkesfag+påbygg)? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 1. Spesiell studiekompetanse er et uttrykk som uoffisielt brukes om de som har generell studiekompetanse + enkelte andre fag, som f.eks. r-matematikk. Man må ha generell studiekompetanse for å ha "spesiell studiekompetanse". 2. Man får ikke vitnemål før man har fullført videregående utdannelse som gir generell studiekompetanse. Andre mottar kompetansebevis. 3. Noen svært få skoler har særordninger der man kan fullføre videregående i løpet av 2 år. Da kan man få vitnemål det året man fyller 18. Lenke til kommentar
whistle Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Tror egentlig at jeg ikke helt fulgte med på alderen til TS Men hvis han er født sent på året, får han jo vitnemålet fra vanlig treårig vgs før han fyller 19. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå