Vifsla Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Hei Jeg har konvertert fra Hotmail til outlook. Altså fra [email protected] til [email protected]. Slik jeg forsto det, og har forstått det, så skulle msnkontaktene følge med på lasset, og alt fungere som normalt i ettertid. Dette bekreftet fra flere brukere. Min hotmailadresse er slettet (av outlook selv), men jeg vil motta mail på fra den i outlook. MSN kontaktene mine eksisterer ikke. Ikke i webversjonen av outlook og ikke på min nye adresse heller. De ER tydeligvis der, tror jeg, men ingen er pålogget, ingen får det jeg skriver osv. Er det noe jeg gjør feil? Er det en tapt sak for alltid? Hva skjedde egentlig? Noen som kan hjelpe meg med dette? Bare for å nevne, prøvd med tre pc'er, laga ny outlookonto på de, og fremdeles ingen kontakter i sikte. Lastet til og med nyeste windows live versjonen, selv der var de ikke. Jeg bruker Trillian. Endret 1. august 2012 av Dermica Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ehm... e-postadressen din er fremdeles @hotmail.com Bruker du POP eller IMAP? Lenke til kommentar
Vifsla Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Epostadressen min er outlook. Prøver å logge inn med hotmail, og den er slettet. Får beskjed om at den ikke eksisterer. I følge google, bruker jeg Imap. Endret 1. august 2012 av Dermica Lenke til kommentar
Faller Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Når du satte opp mailen skrev du enten inn pop.live3.com eller imap.live3.com. POP henter bare mail fra hotmail sine servere, mens IMAP har mye mer funksjonalitet. Mvh Faller Lenke til kommentar
Vifsla Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Det er snakk om dette http://www.itavisen.no/899748/farvel-hotmail-hallo-outlookcom. Med andre ord, jeg har ikke satt opp noe microsoft office outlook. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Never mind, ante ikke at MS hadde laget en ny tjeneste. Endret 1. august 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
Vifsla Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Det ordnet seg etter 24 timer:) Lenke til kommentar
Faller Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Det er godt å høre at det bare var litt treighet i systemet Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå