zlpw0ker Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 jeg bumper denne jeg... Lenke til kommentar
merseyside Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 PGR4 som nevnt er et godt spill man plukker opp til 29 kr på Gamestop. Ellers anbefales stemningsfulle Fable 2 og forsåvidt 3ern som også er rimelige kjøp og 1ern kan man få lastet ned via XBLA. Darksiders er et godt Hack and Slash spill etter min mening, DA:O og DA:2 kan også gi noen morsomme timer, men ikke alle som likte spillet som har både positive og negative sider. Anbefaler deg rett og slett å plukke opp noen top buys fra de britiske sidene som Game.co.uk, Play.com, Biit.no (Amazon sin norske portal), Zavvi.com eller thehut.com Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 PGR4 som nevnt er et godt spill man plukker opp til 29 kr på Gamestop. Ellers anbefales stemningsfulle Fable 2 og forsåvidt 3ern som også er rimelige kjøp og 1ern kan man få lastet ned via XBLA. Darksiders er et godt Hack and Slash spill etter min mening, DA:O og DA:2 kan også gi noen morsomme timer, men ikke alle som likte spillet som har både positive og negative sider. Anbefaler deg rett og slett å plukke opp noen top buys fra de britiske sidene som Game.co.uk, Play.com, Biit.no (Amazon sin norske portal), Zavvi.com eller thehut.com Har Darksiders på ps3,liker ikke DA noe spesielt,når det gjelder rpg spill,så er jeg mer FF aktig..bare elsker den spillestilen og storyn som de bringer. litt usikker på fable serien faktisk,ikke min type rpg..... men takk for at du tar deg tid til og skrive.... Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) PGR4 er bra, men ville heller kjøpt PGR3, da jeg finner det litt bedre enn 4. Siden du liker final fantasy vil du sikkert like Lost Odyssey. Og kanskje Blue Dragon. De som liker japanske rpg spill pleier å mene at Lost Odyssey er det beste japanske rpg spillet de siste årene. Endret 12. august 2012 av Knuttsen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 PGR4 er bra, men ville heller kjøpt PGR3, da jeg finner det litt bedre enn 4. Siden du liker final fantasy vil du sikkert like Lost Odyssey. Og kanskje Blue Dragon. De som liker japanske rpg spill pleier å mene at Lost Odyssey er det beste japanske rpg spillet de siste årene. hmm,setter pris på flere tips angående bilspill og noen spill utenfor emne mit,Lost oddyssey har ejg faktisk sett noen har spilt,ser veldig ff ish,ganske grei grafikk også.. Jeg har bare spilt FF7-13-2 og Nier som rollespill på ps3 min,jeg er ikke akkurat noen japansk rpg fanatikk,men har bare forelsket meg i FF universets characterer,storyn,musikken,gameplayet. Er blue Dragoon anime rpg? slikt nino kuno eller hva det heter. Hvor mange PGR er det i xbox 360,og finnes 1 og 2 ern for eks på live? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 XBLA-spillet The Dishwasher: Vampire Smile kan kanskje falle i smak hos deg. Det minner om action-spill som DMC og Bayonetta, bare at det er i 2D. hmmm,,noe ala el Shaddai? Hmm. Nå har jeg ikke spilt El Shaddai, men er ikke det et 3D-spill? Alle XBLA-spill har gratis demoer, så du kan jo teste The Dishwasher og se om det er noe for deg. I morgen kommer forresten et annet sidescrollende action-spill til XBL. Dust: An Elysian Tail. Det heller riktignok over i Metroidvania-sjangeren, men det skader ikke å gi det en sjanse. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 XBLA-spillet The Dishwasher: Vampire Smile kan kanskje falle i smak hos deg. Det minner om action-spill som DMC og Bayonetta, bare at det er i 2D. hmmm,,noe ala el Shaddai? Hmm. Nå har jeg ikke spilt El Shaddai, men er ikke det et 3D-spill? Alle XBLA-spill har gratis demoer, så du kan jo teste The Dishwasher og se om det er noe for deg. I morgen kommer forresten et annet sidescrollende action-spill til XBL. Dust: An Elysian Tail. Det heller riktignok over i Metroidvania-sjangeren, men det skader ikke å gi det en sjanse. http://www.youtube.com/watch?v=Cg81GcutanQ elysian tail så ganske artig ut faktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå