zlpw0ker Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg er helt fersk på xbox så jeg trenger da og vite hvilken xbox som er best,slim eller vanlig,hvilken pakke jeg bør kjøpe meg,premium,arcade osv... har veldig lyst ot teste ut bilspella på xboxen og de hack n slash spilla som. Hvordan er N3(ninety nine nights ellerno) serien og ninja blade trur jeg den heter. Skal allerede skaffe meg Forza serien,men lurer på andre bilspill som er bra,vil ikke ha free roaming bilspill. takker for alle svar og tips jeg kan få Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Dette er utgaven du burde kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744161 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) http://www.dustinhom...hProvider_dacsa http://www.spaceworl...18&prodid=48622 Mener 250gb holder mer enn nok og sparer en del cash. Endret 1. august 2012 av Mwotm Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 http://issuu.com/gamestopne/docs/no_used_book_web?mode=window&backgroundColor=%23222222 Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Flott valg og du har utrolig mange billige x360spill du kan prøve ut .. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Project Gotham Racing 4 anbefales på det sterkeste. Billig og meget bra bilspill. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 ser ut som det blir 320gb versjonen,verdt det og bruke 2-300 ekstra for ganske mye ekstra plass. takk for tipsa angående versjonene, er project gotham 4 sim eller arcade forresten? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg anbefaler NFS Hot Pursuit for Xbox 360. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 er project gotham 4 sim eller arcade forresten? Det er en mellomting. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Det høres bra ut det det...får kjøpe det når jeg kjøper xboxen da. Har NFSHP til ps3,har faktisk alle multiplat bilspill som xbox og ps3 deler. Er bare intressert i de som er eklusive til 360'n(bilspill). Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Husk å kjøpe 1 år med xbox live gull også i butikken hvis du ikke ønsker å legge inn kredittkort Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Husk å kjøpe 1 år med xbox live gull også i butikken hvis du ikke ønsker å legge inn kredittkort ja,det kan være smart ja:) skal nok gjøre det. [ Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Om du er litt inn på de der arkade bilspillene, vil jeg anbefale "Blur" Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Om du er litt inn på de der arkade bilspillene, vil jeg anbefale "Blur" har blur,S/S,motorstorm apo,GT5,NFS:Shift 1-2,ferrari challenge,NFSHP,NFS:the run.grid,RR7,RR:unbounded(dårligste spillet jeg har spilt av bilspill,er dårligere enn NFS :the run) Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 liker ikke rally så mye.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Sida arcade ble nevnt, anbefaler jeg Split Second Velocity, det beste arcade racing-spillet jeg har spilt. Har ikke hatt så mye morro med et bilspill siden Burnout 3. Spillet kan kjøpes digitalt på Marcetplace. EDIT: Av hack'n'slash er Bayonetta det beste i sin sjanger etter min mening. Ninja Gaiden 2 er også verdt penga. Endret 3. august 2012 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Sida arcade ble nevnt, anbefaler jeg Split Second Velocity, det beste arcade racing-spillet jeg har spilt. Har ikke hatt så mye morro med et bilspill siden Burnout 3. Spillet kan kjøpes digitalt på Marcetplace. EDIT: Av hack'n'slash er Bayonetta det beste i sin sjanger etter min mening. Ninja Gaiden 2 er også verdt penga. har nevnt S/S=Split second. liker ikke så veldig mye av burnout skal jeg være ærlig... har bayonetta til ps3 Hvordan er NG serien på xbox da,har NGS 1-2 på ps3.Og hvem av versjonene av NG burde jeg kjøpe? Selv om jeg har klart NGS1 på MNM,er det vits i å spille de om igjen? har også alle hack n slash spilla som er multiplatt som begge konsollene deler. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 XBLA-spillet The Dishwasher: Vampire Smile kan kanskje falle i smak hos deg. Det minner om action-spill som DMC og Bayonetta, bare at det er i 2D. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 XBLA-spillet The Dishwasher: Vampire Smile kan kanskje falle i smak hos deg. Det minner om action-spill som DMC og Bayonetta, bare at det er i 2D. hmmm,,noe ala el Shaddai? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå