Gå til innhold

Skal kjøpe ny Xbox idag eller imorra

zlpw0ker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt fersk på xbox så jeg trenger da og vite hvilken xbox som er best,slim eller vanlig,hvilken pakke jeg bør kjøpe meg,premium,arcade osv...

har veldig lyst ot teste ut bilspella på xboxen og de hack n slash spilla som.

Hvordan er N3(ninety nine nights ellerno) serien og ninja blade trur jeg den heter.

Skal allerede skaffe meg Forza serien,men lurer på andre bilspill som er bra,vil ikke ha free roaming bilspill.

takker for alle svar og tips jeg kan få:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er litt inn på de der arkade bilspillene, vil jeg anbefale "Blur"

har blur,S/S,motorstorm apo,GT5,NFS:Shift 1-2,ferrari challenge,NFSHP,NFS:the run.grid,RR7,RR:unbounded(dårligste spillet jeg har spilt av bilspill,er dårligere enn NFS :the run):p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Sida arcade ble nevnt, anbefaler jeg Split Second Velocity, det beste arcade racing-spillet jeg har spilt. Har ikke hatt så mye morro med et bilspill siden Burnout 3. Spillet kan kjøpes digitalt på Marcetplace.

EDIT: Av hack'n'slash er Bayonetta det beste i sin sjanger etter min mening. Ninja Gaiden 2 er også verdt penga.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Sida arcade ble nevnt, anbefaler jeg Split Second Velocity, det beste arcade racing-spillet jeg har spilt. Har ikke hatt så mye morro med et bilspill siden Burnout 3. Spillet kan kjøpes digitalt på Marcetplace.

EDIT: Av hack'n'slash er Bayonetta det beste i sin sjanger etter min mening. Ninja Gaiden 2 er også verdt penga.

har nevnt S/S=Split second.

liker ikke så veldig mye av burnout skal jeg være ærlig...

har bayonetta til ps3

Hvordan er NG serien på xbox da,har NGS 1-2 på ps3.Og hvem av versjonene av NG burde jeg kjøpe?

Selv om jeg har klart NGS1 på MNM,er det vits i å spille de om igjen?

har også alle hack n slash spilla som er multiplatt som begge konsollene deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...