darkbli Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Ettersom jeg ikke fant noen brukelige kaloritellere på nett spør jeg bare her. Jeg er typ 1.(67-69)m høy og veier 67kg. Frokost: 4 mellomstore kokte egg, 1.5 DL havegryn + melk. + shake(2-3Skjeer) Måltid2: 2 Kyllingfileer + kopp grønn te. Måltid 3: Tine Skogsbær Joghurt (stor) Måltid 4: 2DL Havegryn + melk Måltid 5: (rett etter trening), Proteinshake (4skjeer) Måltid 6: 2 Laksefileer og en halv brokoli Måltid 7: Shake før leggetid. Prøver som sagt å legge på meg samt å få i meg nokk proteiner, trener 5 dager i uka, og tenker jeg må ha rundt 3k kalorier, right? end Endret 1. august 2012 av darkbli Lenke til kommentar
Gest_0805 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg er ikke i akkuratt samme størellse men vis det er så mye du må ha i deg om dagen er ikke jeg på langt nær i nærheten Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Serr? Går du ikke opp i vekt med det der? Doh, høres det veldig rart ut, du må ha et matbudsjett og tid som Gordon Ramsey. Da blir automatisk neste spørsmål: hvor mye spiser du? Prøvd å drikke 1 liter h-melk om gangen, når du inntar melk? Anyways, mitt tips er å prøve bytte ut proteinshaken med gainer. Lenke til kommentar
darkbli Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Burde vell ha spesifisert litt bedre, det jeg er ute etter er muskelmasse, og ikke bare en stor mage, sier du at jeg spiser alt for mye? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Burde vell ha spesifisert litt bedre, det jeg er ute etter er muskelmasse, og ikke bare en stor mage, sier du at jeg spiser alt for mye? Nei overhodet ikke! Vil du ha muskelmasse er overskudd alfa og omega! Det finnes et enkelt regnestykke for å få muskelmasse: Gang din egen vekt med 2, så mange gram proteiner skal du ha i det hver dag. Eksempel: Veier du 70 kg, skal du ha i deg 140 gram proteiner til dagen. Du kan selvfølgelig også overgå dette! Lenke til kommentar
darkbli Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Vil også prøve å få ned fettprosenten min, er det eventuellt noe jeg burde kutte ned? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Greier ikke finne noen feil med kostholdet ditt når det gjelder fett ihvertfall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ettersom jeg ikke fant noen brukelige kaloritellere på nett spør jeg bare her. Jeg er typ 1.(67-69)m høy og veier 67kg. Frokost: 4 mellomstore kokte egg, 1.5 DL havegryn + melk. + shake(2-3Skjeer) Måltid2: 2 Kyllingfileer + kopp grønn te. Måltid 3: Tine Skogsbær Joghurt (stor) Måltid 4: 2DL Havegryn + melk Måltid 5: (rett etter trening), Proteinshake (4skjeer) Måltid 6: 2 Laksefileer og en halv brokoli Måltid 7: Shake før leggetid. Prøver som sagt å legge på meg samt å få i meg nokk proteiner, trener 5 dager i uka, og tenker jeg må ha rundt 3k kalorier, right? end Så regn ut kaloriene. Var det meningen at vi skulle gjøre jobben for deg? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Spis sånn som du gjer no. Tren. Om du ser (ta bilder?) at du blir slankare, så gjer du noe riktig. Om du også ser at vekta går ned, så er du i alle fall gjer noe riktig. Om du ser ikkje og vekta står stille - spis mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå