Ghost Tulsa Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har nettopp kjøpt nytt hovedkort, cpu og ram. Disse ser ikke ut til å funkere helt sammen. Det jeg kjøpte var følgende: 1 Stk 114488 AMD Athlon XP2600+ 2.083 GHz 333 MHz bus Socket A (Thoroughbred) prosessor (1) 1 Stk 114239 Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,Dual LAN,Firewire (2) 1 Stk 112666 DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC400MHz) (3) Problemet er at om jeg kjører f.eks musikk og spill samtidig begynner musikken etter noen minutt å skurre på den samme måten som når maskina arbider-mye-skurr. Noen som kan hjelpe meg!?! Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 har du husket drivere til hovedkort...nforce?? Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Alt av drivere er innstallert, så det burde ikke være noe problem. Kan det ha noe med at mzh-busen på hk og ram er forskjellig? Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 nei det tror jeg ikke kjører selv på 266 cpu og 333 ram..har du prøvd med de nyeste driverne til chipsett og lydkort da..ellers har jeg ikke noe tips.. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Hovedkortet har integrert lydkort, så burde ikke være noe problem med drivere. Så mange gode erfaringer med dette hovedkortet her inne på forumet, så jeg hadde store forventinger til det Lenke til kommentar
John P. Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Så mange gode erfaringer med dette hovedkortet her inne på forumet, så jeg hadde store forventinger til det Synes nå jeg har sett en god del problem tråder angående dette kortet jeg da men. Her er en tråd fra en fyr med cirka samme problem som deg: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...highlight=a7n8x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå