Cambje Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Min kjære htc desire hd, fann ut at den var ein ubåt og ligg på havets bunn og snakkar med fiskane. Så eg må ha ny mobil. Eg ser på htc one s, har sett på one x og, men den virkar stor og dyr. Er det nokon som kan komma med innspel på kva som er bra og ikkje fult så bra med desse. Og gjer eg eit greit valg med one s ? Endret 1. august 2012 av Cambje Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg gikk fra Desire HD til one X og angrer ikke et sekund! Jeg synes heller ikke one x var noe spessielt større enn HDen, da den er tynnere og bruker størelsen bedre til skjermen.. Skjermen på one x er utrolig bra og rett og slett vakker og se på! Skjermen slår alt annet jeg har vært borti, inkludert SIII.. Prisforskjellen på One S og One X er ikke så stor om jeg ikke tar helt feil, så jeg ville heller gått for One X.. Er du av den personen som driver med root og installerer custom room vil du få et mye bredere alternativ om du velger one X. 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vist du skal ta med mobilen på sjøen så anbefaler jeg deg til og også kjøpe en billigtelefon du kan ta med på sjøen. Det har jeg. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Telefonen du bør gå for avhenger av hva du verdsetter høyest. One X: Større skjerm med noe høyere oppløsning Kortere batterilevetid Svakere prosessorytelse og mer varmeutvikling (ja, Krait-brikken gir bedre benchmark scores) Bygget i plastikk One S: I mine øyne en perfekt størrelse for en telefon du ønsker å kunne bruke med en hånd Lengre batterilevetid En fantastisk 28nm Krait-brikke som gir deg den raskeste telefonen HTC har laget Bygget i oksidert aluminium. Jeg mener personlig at One S er en helhetlig bedre telefon enn One X, billigere er den også. One X derimot er nok kongen på haugen i HTC sitt sortement når det gjelder skjermopplevelse, men helhetlig synes jeg den svikter på flere punkter. Til syvende sist er det opp til deg å velge hva du vil ha. Begge telefoner er særdeles gode (ihvertfall etter man fjerner Sense og legger inn CM10 ) Lenke til kommentar
Cambje Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Eg endte opp med htc one s. Trudde igrunn den var like stor som min tidligare mobil, men den er mindre. Litt uvant, men heilt greit. Merkar at skjermen er mykje betre på denne enn min gamle mobil. Eg er ikkje heilt der enno at eg tør å prøve meg på root og slikt. Litt for redd for at ting skal gå galt. Og eg har absolutt ingen planar om at denne skal havne på sjøen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå