rullegardin Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvilken politiker ville dere sett "slått ned" av Martin Schanke på direkten? Jeg ville sett ham slå ned Valgerd Svarstad Haugland. Da tror jeg 94 % av norges befolkning ville jublet høyere enn da norge slo brazil for noen år tilbake. hehehehe.... Kjell Magne er slvfølgelig også en sterk kandidat. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvilken politiker ville dere sett "slått ned" av Martin Schanke på direkten? Øystein Hedstrøm faktisk. Den lille naziaspiranten der kan ta seg et stev. Pluss samtlige som er medlem av AKP. tja...ellers...hmmmm *tenke* får komme tilbake når jeg har flere som kunne fortjent en liten klabb Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg ville sett Herman Friele (Høyre, Ordførerkandidat i Bergen) og Carl Ivar Hagen (FrP). Hadde nok ikke hatt problemer med at Kjell Magne "snurret-rundt-usas-lillefinger" Bondevik hadde fått en lusing... Og resten av politikerne som er for EU, selvsagt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Demokratiets bremsekloss: Steinar Bastesen (hadde for en tid tilbake 2. plass på listen over de med mest anvendt tid på Stortingets talerstol). Tenk deg at du som politiker må sitte å høre på dette i timesvis, da hadde det vært befriende om Martin Schanke trådde til. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tenk hvis Martin Schanke slo til Jan Petersen, slik at han våknet opp fra sin slaviske pappadaltende etterfølgelse av alt George Bush mener at han tror at han står for. Ønskedrøm.. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Fryktelig mange politikere som kunne trengt et slag eller 10. Mange gode forslag over. I tillegg er jeg ikke akkurat hoppende glad i hverken Hill-Marta Solberg eller Jens Stoltenberg, i tillegg til stort sett alle politikere i USA, men det skal jeg ikke gå videre inn på.... Listen blir nok vesentlig kortere om man skal velge politikere som IKKE fortjener en rett høyre Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Den der hjernedøde evnukken som i sin tid ledet hvit valgalianse - Jack Erik Kjuus. Slike folk burde vært nektet å ytre seg offentlig! En av hans saker: Innvandrere og adopterte barn skulle steriliseres. Om jeg noen gang får lagt labbene godt rundt halsen på den karen, skal jeg jaggu meg klemme rumpesafta av ham! Skjønt - det nytter vel ikke å slå inn skallen på ham - det er ikke der hjernen er plassert. Ellers sender jeg gladelig en Schanke til de noksagtene som vedtok å bygge en Opera til x antall milliarder (budsjettet sa vel 5 milliarder, men med offentlig norsk byggeskikk havner vi nok på det dobbelte før skrålebula står ferdig). Hurra for korrekt bruk av våre surt betalte skattepenger! Det er nesten så jeg skulle trukket fra flyreise Evenes - Oslo - Evenes fra på skatten - jeg har betalt min del av bygget, men det er så langt unna at jeg ikke kan få benytte meg av det uten å måtte betale i dyre dommer for å komme meg dit. Ergo: skattefradrag! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Den der hjernedøde evnukken som i sin tid ledet hvit valgalianse - Jack Erik Kjuus. Slike folk burde vært nektet å ytre seg offentlig! Vil du kalle den skrullingen en politiker? Han fortjener ikke bare et lite klask han. Her må det nok litt sterkere lut til. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ellers sender jeg gladelig en Schanke til de noksagtene som vedtok å bygge en Opera til x antall milliarder (budsjettet sa vel 5 milliarder, men med offentlig norsk byggeskikk havner vi nok på det dobbelte før skrålebula står ferdig). Hurra for korrekt bruk av våre surt betalte skattepenger! Ah! så enig at det gjør vondt! Lurer på hvor mange forbedringer innen eldreomsorg, skole, helse osv. man kunne fått for prisen av "skrålebula" som bare vil bli brukt av øvre middelklasses folk fra Oslo Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Nå er det dessverre slik at Norge blir styrt av de rike (som stort sett alle land), derfor er det egentlig naturlig at de sørger for å få det så bra som mulig for de rike. Det er derfor de ikke stenger alle skattehullene for rike, og det er derfor "vanlige" folk må betale høy skatt og høye avgifter på alt. Politikere er korrupte og de gir pokker i "mannen i gata". Deres jobb er å gjøre det best mulig for de rike som styrer landet, samtidig som de gir et inntrykk i media om at de prøver å gjøre det bedre for de fattige/middelklassen. Dette er selfølgelig også grunnen til at de starter et hjernedødt prosjekt som operaen. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Den der hjernedøde evnukken som i sin tid ledet hvit valgalianse - Jack Erik Kjuus. Slike folk burde vært nektet å ytre seg offentlig! Vil du kalle den skrullingen en politiker? Han fortjener ikke bare et lite klask han. Her må det nok litt sterkere lut til. All den tid han driver politisk virksomhet, må jeg dessverre kalle ham politiker. Men du har rett - han fortjener ikke tittelen. Dessuten har jeg visse andre ideer som kunne passe bedre. Dog tror jeg at jeg ville få problemer med sjonkel blå om jeg satte dem ut i livet... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Vold er ingen løsning på problemer, yummy! Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg må si meg enig i det med Herman Friele. Makan til falsk ******. Men jeg håper ikke alle er seriøse i denne tråden. Ellers er det litt av en voldelig gjeng her. Untaket er Herman da. Han kan dere slå :wink: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Herman Friele som koker kaffe på fattige barn Vidar Klappe som tydeligvis har hatt besøk av termitter i skallen Presten Bondevik Løgnhalsen Arve Tonning Jern-Erna Solberg som er så glad i å sultefore kommunene Hele pampeveldet i Unge Høyre Og endel til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå