wander Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hei alle I går begynte problemet og jeg fikk ikke logget inn på FB-appen på telefonen. Den sto bare og stanget i innstillinger for appen. Jeg gikk inn i appen og tvang avslutning uten at det hjalp og så deaktiverte jeg hele appen og håpet jeg skulle få aktivert den etterpå og alt skulle funke igjen. Der tok jeg feil. Det som skjer nå er at appen er borte på telefonen, men når jeg går inn i app-behandlingen står det at den er installert, jeg får derfor ikke slettet eller innstallert på nytt. Jeg har også prøvd inne på play.google.com - der står det at appen er innstallert. Hvordan fikser jeg problemet? Appen er ikke synlig. Når jeg går inn på play-butikken i telefonen og prøver å aktivere der så får jeg hele tiden melding om at butikken dessverre har sluttet å virke. Er det en mulighet for å resette selve play-butikk-appen? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvis du har deaktivert den må du først aktivere den igjen. Så skal du kunne oppdatere til siste verjon i google play. Lenke til kommentar
wander Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Takk for svar. Men, jeg finner ikke noen mulighet for å aktivere uten å gå via play. Og da får jeg melding om at play butikken har sluttet å virke. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Prøv å gå inn på innstillinger (på telefonen) --> Applikasjoner --> Google Play --> Fjern hurtiglager Dette er etter hukommelsen, men du finner trolig frem ut i fra det jeg skrev. Du kan evt og prøve å fjerne data samme plass. Eneste som skjer da er at Google Play resettes og du må akseptere vilkårene på nytt. Den husker uansett alle apper du har kjøpt/lastet ned gratis, så det er ingen risiko. Samme prosedyre ville jeg trolig gjort med Facebook når den hang seg første gang. Håper det hjelper! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Takk for svar. Men, jeg finner ikke noen mulighet for å aktivere uten å gå via play. Og da får jeg melding om at play butikken har sluttet å virke. Deaktiverte apps ligger nedersrt i app-lista hvis du går inn på innstillinger - apps - alle applikasjoner Der skal du kunne gå inn og velge aktiver. Lenke til kommentar
wander Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Tusen takk Det funket og jeg fikk logget inn som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå