RBW Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Microsoft gir Hotmail tidenes overhaling og et nytt navn for å lokke til seg brukerne. Slik er Microsofts nye e-posttjeneste Lenke til kommentar
deac Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Snedig. Laget en bruker, får klikke litt rundt å se om det er verdt å bruke mer tid på. Bra førsteinntrykk though. Lenke til kommentar
G Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det eneste som faktisk pirrer litt er cloud-programvaren (office typiske programmer). E-post adresser har jeg flust nok av fra før. Mulig det blir en ny adresse på meg for moroskyld. Kanskje man blir tvunget til å ha en Outlook-epost fordi man vil laste ned et desktop-programvare eller liknende? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Merkelig - får ikke opprettet noen emailadr jeg... Lenke til kommentar
skrim Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Æ-Ø-Å bokstaver aksepteres som adressebokstaver verken som liten eller stor bokstav Gratis lagring på 25 gig er jo greit å bruke å dele mye rart til alle venner-foreninger etc Endret 1. august 2012 av skrim Lenke til kommentar
G Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Nå fikk jeg registrert en adresse for moroskyld. Ikke sikkert den blir særlig aktivt benyttet. Men, fikk en rar melding når jeg forsøkte verifisere e-posten, med en tallkode: errorThis Windows Live ID does not currently have a billing relationship with Microsoft. MSN offers a variety of services that you may subscribe to. For more information, go to http://get.msn.com Ellers er e-posten opprettet, det er ikke det som er problemet. Men, det finnes en venstremeny som har ordet Billing i seg. Også en annen plass ser jeg at kontoen er 62 % komplett. At jeg kan knytte den til Messenger og annet. Muligheter for å knytte eposten til flere tjenester: Categories Featured Games Movies and TV Music News and info Photos Productivity Reviews Shopping Social networking Travel Videos All Featured er følgende for øyeblikket: Facebook, LinkedIn, YouTube, Flickr og Blog RSS Feed (add an RSS or ATOM feed for a blog to your profile Montro om spam-beskyttelsen er like god som i gmail? Endret 1. august 2012 av G Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Æ-Ø-Å bokstaver aksepteres som adressebokstaver verken som liten eller stor bokstav Gratis lagring på 25 gig er jo greit å bruke å dele mye rart til alle venner-foreninger etc Fikk bare 7GB når jeg endelig fikk opprettet ned outlook.com adresse... Har ellers 25GB på min hotmail konto Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Opprettet og en konto for å sikre "min" adresse, selv om jeg nok fortsetter med gmail. Synes det virker ryddig og oversiktlig, og langt bedre enn Hotmail (selv om jeg ikke har vært inne der på en stund). Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Æ-Ø-Å bokstaver aksepteres som adressebokstaver verken som liten eller stor bokstav :hm:Gratis lagring på 25 gig er jo greit å bruke å dele mye rart til alle venner-foreninger etcFikk bare 7GB når jeg endelig fikk opprettet ned outlook.com adresse...Har ellers 25GB på min hotmail konto Du kan endre din Hotmail adresse til en Outlook adresse inne på Hotmail kontoen. Da beholder du de 25GB. logg på Outlook.com med din gamle Hotmailadresse, så får du en velkomstmail som forklarer hvordan. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg tror dere har misforstått litt når dere sier: Microsoft gir Hotmail tidenes overhaling og et nytt navn for å lokke til seg brukerne.. Outlook har ingenting med Hotmail å gjøre. Dette er en helt ny eposttjeneste. Microsoft launched a new email service today. No, not Hotmail -- a completely new, built-from-scratch service. This is Outlook.com. Holder meg til Gmail selv. 1 Lenke til kommentar
GreenViking Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg tastet inn outlook.com, og var automatisk logget inn med min gamle msn.com adresse. Samme adresse, men nytt grensesnitt. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Skaffer meg en slik en til jobb-bruk, jeg. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Noen har tatt vegard@outlook allerede. Lurer på om noen kommer til å lage fornavn@outlook adresser og så prøve å selge dem... .. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Noen har tatt vegard@outlook allerede. Søren! Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Dette er ikke en overhaling av Hotmail, men en ny webmail-tjeneste som er bygget opp fra bunnen av. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Dette er ikke en overhaling av Hotmail, men en ny webmail-tjeneste som er bygget opp fra bunnen av. Prøvde å melde om det samme tidligere.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Er det bare meg som begynner å bli irritert på CAPTCHA-tøvet? De blir mer og mer slitsomme å lese, og når man får tøvete design som her, at man ikke får beskjed om at en adresse er brukt opp før etter man har trykt på send, og deretter må skrive inn en ny sikkerhetskode, så blir det slitsomt. AtW 3 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Nå fikk jeg registrert en adresse for moroskyld. Ikke sikkert den blir særlig aktivt benyttet. Men, fikk en rar melding når jeg forsøkte verifisere e-posten, med en tallkode: errorThis Windows Live ID does not currently have a billing relationship with Microsoft. MSN offers a variety of services that you may subscribe to. For more information, go to http://get.msn.com Montro om spam-beskyttelsen er like god som i gmail? Outlook er bare i beta enda, og såvidt jeg har forstått det så er den ikke koblet opp mot Microsofts salgstjenester enda. Microsoft har allerede bedre spam-beskytter en Gmail i Hotmail, så den er nok bedre i Outlook også. Æ-Ø-Å bokstaver aksepteres som adressebokstaver verken som liten eller stor bokstav Gratis lagring på 25 gig er jo greit å bruke å dele mye rart til alle venner-foreninger etc Regner med at det mangler ett "ikke" der? Å bruke æ-ø-å som adressebokstaver er meg bekjent ikke mulig på nettet, det er bare mulig å bruke de i domener, altså kåre@Øvlund.no er ikke mulig, men kare@øvlund.no er mulig. Noen har tatt vegard@outlook allerede. Lurer på om noen kommer til å lage fornavn@outlook adresser og så prøve å selge dem... .. Var tidlig ute i går og skaffet med [email protected] for hele familien + bikkja i går Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Er det bare meg som begynner å bli irritert på CAPTCHA-tøvet? De blir mer og mer slitsomme å lese, og når man får tøvete design som her, at man ikke får beskjed om at en adresse er brukt opp før etter man har trykt på send, og deretter må skrive inn en ny sikkerhetskode, så blir det slitsomt. AtW Er rimelig lei av det meg selv, det som irriterer meg mest er at det er umulig å se forskjell på små og store bokstaver for f.eks. c og v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå