awesnes Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Noen Lundefugl-bilder igjen... 7 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Herlige bilder awesnes :-) Prøvde å rydde litt i bildesamlingen, begynte å dille med dette bildet i stedet. Sååeh, gir det en sjanse Rooster by Sigve Kjønnøy, on Flickr 3 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Turkis & rosa skrift, huff! Ellers kult! Et par vinduer fra København: Noen vinduer #1 by H.Treider, on Flickr Noen vinduer #2 by H.Treider, on Flickr 9 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 50D + Sigma 180 3,5 APO MACRO DG HSM 2 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ganske stilig, Treider! Var i Sandeid nyleg. Kjørte forbi eit BLIKKLART vatn, så måtte snu og ta eit par bilete med mobilen (iPhone 4s). Sandeid by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Sandeid 2 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Bonus: abstrakt versjon Sandeid abstrakt by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 4 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Ganske stilig, Treider! Var i Sandeid nyleg. Kjørte forbi eit BLIKKLART vatn, så måtte snu og ta eit par bilete med mobilen (iPhone 4s). Bonus: abstrakt versjon Sandeid abstrakt by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Takk! Veldig stilig selv - likte både disse og de forrige du la ut fra mobilen svært godt! EDIT: Hadde visst noe mer å legge ut: Kroktjern-tur #1 by H.Treider, on Flickr Kroktjern-tur #3 by H.Treider, on Flickr Kroktjern-tur #4 by H.Treider, on Flickr Kroktjern-tur #5 by H.Treider, on Flickr Kroktjern-tur #6 by H.Treider, on Flickr Endret 7. august 2012 av H_Treider 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ett til i fra meg: Lenke til kommentar
Populært innlegg HelenaN Skrevet 8. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2012 Som vanlig flotte og varierende bilder i denne tråden. Gikk en tur fredag kveld og var heldig med timingen her: Demolition by Helena Normark, on Flickr 30 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Liggende på stranda med 135mm`ern pekende innunder bølgene, fikk jeg til slutt ett treff jeg kan stå inne for 2 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Larsenio, det der er skikkeleg kvalitet! Fargar, komposisjon, detaljane, vekt. Alt klaffar. Det gir eit litt abstrakt inntrykk, som eg finn glimrande. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 To bilder fra Vestre Rosten utenfor Trondheim. Liker denne bygningen... Colorful facade by Helena Normark, on Flickr Blue by Helena Normark, on Flickr 2 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Har vært på besøk i Drammen! Har vært i Drammen! Kult ass.. by H.Treider, on Flickr Der fant jeg en katt: A cat named Jack by H.Treider, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Turkis & rosa skrift, huff! Ellers kult! Haha, passa ikke så veldig bra på det bildet nei. Vil gjerne ha navnet mitt på bildene mine, men fortsatt litt usikker på hvilken logo jeg skal bruke Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Fine bilder HelenaN. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Fine bilder HelenaN. Mange takk! Også til alle som trykkt på den "liker"-knappen. Hyggelig at dere liker bildet. H_Treider, fine bilder i post #106, spesielt nr. 1 og 3! Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Litt fleire bilete frå Blådalsfjella Blåfalli IIb by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Blåfallivatnet b by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Utsikt Møsevatn b by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Breen 5b by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Einsam bjørk by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Larsenio, det der er skikkeleg kvalitet! Fargar, komposisjon, detaljane, vekt. Alt klaffar. Det gir eit litt abstrakt inntrykk, som eg finn glimrande. Tusen takk Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 O by Jostein Nilsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Veldig mye fint her, ja. Legger ut et par til fra Osen. Blir nok lenge til neste gang jeg tar bilder i norsk natur, flytter til Hongkong neste uke. Bør være en gyllen mulighet til å få inn litt variasjon ... Drivande, mot Mørkrid by Cinemarxism, on Flickr Vetlavatnet, mot Hurrungane by Cinemarxism, on Flickr 6 Lenke til kommentar
amafot Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 @18 mm, Av-9, Tv-1/500, ISO-400. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå