smort1 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Drosjene i Lindos! Lindos er en spesiell by på Rhodos! Hvit som bare det , og med virkelig smale gater. Transporten som tilbys er disse "drosjene". Her ser vi "drosjeholdeplassen"! En lang prisliste på veggen til venstre (hvor alle priser er like).. Og ja, det harde lyset er en stor utfordring! Canon EOS 7D og CANON EF-S 17-85mm f4-5.6 IS USM Brennvidde: 17 mm Lukkertid: 1/80 s Blender: f/6.3 ISO: 200 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Takne med iPhone 4s Reset 3 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Reset 2 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 9 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Fra min 15th bryllup i år 3 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Somme abstrakte 3 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 1 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 8 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Ett par bilder fra godkampen mellom Haugesund og Vålerenga på fredag Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Noen av bildene mine fra gårsdagens fototreff i Trondheim Abstrakt havblå Refleksjoner Litt lilla 3 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Photog by Jostein Nilsen, on Flickr Endret 5. august 2012 av josteinsen 2 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Her i familien er vi veldig glad i lilla 6 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Har lille XZ-1 så å si alltid med meg, det gir resultater: 3 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Noen bilder mellom VIF og Manchester United: Vålerenga Fotball - Manchester United by azathosk, on Flickr Vålerenga Fotball - Manchester United by azathosk, on Flickr Vålerenga Fotball - Manchester United by azathosk, on Flickr Vålerenga Fotball - Manchester United by azathosk, on Flickr Vålerenga Fotball - Manchester United by azathosk, on Flickr Bonus: Vålerenga Fotball - Manchester United by azathosk, on Flickr 4 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Russian evening: Denne har kanskje ikke så mye med foto å gjøre - vil bare vise min russiske side Endret 5. august 2012 av GCardinal 5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Te, kjeks og avisa høres ut som en trivelig aften. Er russisk kjeks like godt som russisk konfekt? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Russian evening: Denne har kanskje ikke så mye med foto å gjøre - vil bare vise min russiske side Synes dette var et annerledes bilde som vakte min interesse Fin skarphet og lav dybdeskarphet Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) ... Synes dette var et annerledes bilde som vakte min interesse Fin skarphet og lav dybdeskarphet Takk for det:) var litt spontan grei - slo til med 300mm 2.8 og ISO 6400 for denne her - kanskje litt rart å dra det frem seint på kveld - men, why not kan ikke bare støve ned i skapet. Te, kjeks og avisa høres ut som en trivelig aften. Er russisk kjeks like godt som russisk konfekt? Ja - jeg liker den godt - man kjenner godt råvarene som er brukt:) og ikke minst så passer den perfekt for å dyppe i te! Endret 6. august 2012 av GCardinal Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Russian evening: Råkult bilde! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hytta på toppen av Nevelfjell 6 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 50D + Pentax Super Takumar 1,4/50 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå