Ratleto Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noen flere bilder fra Romsdalen-turen min. Ja, det var sånne farger i elva... Helt ekstremt. Etter Slettafossen Abstrakt landskapsarkitektur 5 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noen flere bilder fra Romsdalen-turen min. Ja, det var sånne farger i elva... Helt ekstremt. Når jeg ser sånne elver/bekker er lysten veldig stor til å ta en slurk, klarer faktisk ikke og la være Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noen fra Oslo Grand Prix i går. Hunt. Cavendish. Sagen. Hagen. Cavendish og Hagen. 3 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 S17 by Jostein Nilsen, on Flickr 3 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sagen. Pirkemodus... Sagan. http://no.wikipedia.org/wiki/Peter_Sagan Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hehe, thanks. Og det var ikke engang en skrivefeil. Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noen fra Oslo Grand Prix i går. Hunt. Cavendish. Sagan. Hagen. Cavendish og Hagen. Liker bilde-serien, mange gode uttrykk du har fått med, men kunne kanskje ønske meg litt mindre "dutch angle" Lenke til kommentar
Populært innlegg H_Treider Skrevet 15. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. august 2012 Har eksperimentert litt med lange lukkertider på den svært kule Metro'n i København. For de som ikke har tatt den: Man kan sitte helt foran med panoramautsikt til tunnellen det førerløse toget kjører i. Etter litt prøving og feiling med støtte for kamera, fikk jeg tatt dette på ca. 1 sekund lukkertid: Copenhagen Metro by H.Treider, on Flickr Vi tok banen ut til Amager Strand som er nord-europas største (?) kunstige anlagte strand. Vindmøllene i horisonten gjør det hele ganske stilig: Amager Strand by H.Treider, on Flickr 24 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Noen fra Oslo Grand Prix i går. Hunt. Cavendish. Sagan. Hagen. Cavendish og Hagen. Liker bilde-serien, mange gode uttrykk du har fått med, men kunne kanskje ønske meg litt mindre "dutch angle" Hehe, takk! Så det er "dutch angel" det heter? Jeg har ikke peiling på sånt, og det er første gang jeg har forsøkt meg på sport, men jeg syntes bildene ble så kjedelige med mer normal vinkel, så jeg vridde dem litt (i hvert fall de få jeg hadde muligheten til å vri, så jeg angrer litt på at jeg ikke tenkte på dette der og da og komponerte på stedet). Men da jeg la dem ut, 5 stykker på rekke og rad med nærmest samme type vinkel, la jeg merke til at det ikke så spesielt glupt ut med så lite variasjon. Det så mye smartere ut en og en, så det var nok litt overkill å legge ut så mange. Det var uansett skikkelig gøy å forsøke seg på dette, så det ga mersmak! Det metrobildet var forresten nydelig! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bjonski Skrevet 15. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. august 2012 (endret) "Spindelvev" by Abjohansen, on Flickr Litt macro ute i tåka. iso 200 40mm nikkor micro f/11 1/15s flash Endret 15. august 2012 av Bjohansen 10 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Vestlandet I by awesnes, on Flickr 7 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Et krysningspunkt! Endret 15. august 2012 av Rmatt 2 Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Fra en liten tur til Spania nå nylig. Tarifa - Hvor atlanteren møter middelhavet - En vindfull opplevelse, selv om kanskje ikke akkurat det kommer frem på dette bildet 1 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Hehe, takk! Så det er "dutch angel" det heter? Jeg har ikke peiling på sånt, og det er første gang jeg har forsøkt meg på sport, men jeg syntes bildene ble så kjedelige med mer normal vinkel, så jeg vridde dem litt (i hvert fall de få jeg hadde muligheten til å vri, så jeg angrer litt på at jeg ikke tenkte på dette der og da og komponerte på stedet). Men da jeg la dem ut, 5 stykker på rekke og rad med nærmest samme type vinkel, la jeg merke til at det ikke så spesielt glupt ut med så lite variasjon. Det så mye smartere ut en og en, så det var nok litt overkill å legge ut så mange. Det var uansett skikkelig gøy å forsøke seg på dette, så det ga mersmak! Det metrobildet var forresten nydelig! Takk for det! Har ikke prøvd meg på det noe særlig selv, så kan vel ikke egentlig uttale meg, hehe. Fulgte dog med litt på tven^^ Glemte forresten å si at bildene var teknisk svært gode, men det vet du vel Her kommer litt fly-bilder av skyer - fascinerende der de flyter av gårde og kaster skygge ned på jordoverflaten. Lekte litt med tilt-shift på det første her: Shadows #1 by H.Treider, on Flickr Shadows #2 by H.Treider, on Flickr Endret 15. august 2012 av H_Treider 5 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Samme motiv, en s/h og en i farger: 3 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Untitled by Petter Brenni, on Flickr 9 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Var en heller begredelig fotballkamp på Ullevaal i går (Norge - Hellas): Glade grekere: Norway - Greece by azathosk, on Flickr Markus Henriksen prøver seg: Norway - Greece by azathosk, on Flickr Erik Huseklepp gjør noe han tydeligvis ikke kan: Norway - Greece by azathosk, on Flickr Moa kjemper om ballen: Norway - Greece by azathosk, on Flickr Errm... Ja... Altså... Norway - Greece by azathosk, on Flickr Flere her. 2 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Tre fra i dag morges: Rovflue Tege Amerikansk blåbær EOS 50D + Sigma 180mm 4 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Bord by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå