Bjørnli Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Flere bilbilder. Pga reglene kommer bare 5 til nå, så må jeg vente til imorgen med flere. (eller, jeg var så frekk så jeg tok 6 bilder ) Endret 12. august 2012 av Bjørnli 3 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Cool cars Fra gårsdagens gråværs bryllup. Greit å kunne simulere litt sollys. 2 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Den er såpass unaturlig i kystnære og nordlige strøk som her ute; var bare nødt å forevige denne lille småfuglrekvisitaen (Hm, greit å legge ved bildet òg, da) Endret 12. august 2012 av Larsenio Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Et lite stemningsbilde fra dagens "Target Practice"... "Publisert: Tirsdag 07.august 2012 Hege SE LANDETS BESTE SPEEDWAYKJØRERE I LIGAENS 1. DIVISJON PÅ SPEEDWAYBANEN I SØRLANDSPARKEN 12. AUGUST KL 15:00 Vi ønsker alle velkommen førstkommende søndag til nok et oppgjør i Ligaens 1. divisjon. NMK Kristiansand har et bra lag, og på hjemmebane er det bare å krysse fingrene å heie dem fram. Vi sees på banen til søndag" Endret 12. august 2012 av flageborg Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen feriebilder fra Budapest. Det ble litt mindre tid til å utforske byen enn jeg opprinnelig hadde tenkt, turens hovedmål var Formel 1 weekenden, med et par dager ekstra til å loffe rundt i Budapest. Jeg hadde planlagt å bruke kveldene etter aktivitetene på racingbanen til sightseeing, men 8-10 timer i 30+ grader og stekende sol ble for mye for en stakkars nordmann og når jeg kom tilbake til hotellet var jeg fullstendig utslått. Litt byvandring ble det tid til, dog... Buda castle sett fra Széchenyi Chain Bridge: Parlamentsbygningen sett fra samme bro: Fisherman´s bastion og utsikt mot Pest: Musikkfontenen på Margit-Sziget (Margaret island), det spilles ymse klassisk musikk og fontenens "utblåsninger" følger musikken. Gellért monumentet på Gellért Hill. Minnesmerke over den italienske biskopen Saint Gerard (også kjent som Gellért) som ble tatt av dage her. Det verserer noen forskjellig versjoner av nøyaktig hva som skjedde, en versjon sier at han ble rullet utfor skrenten i en tønne, en annen variant er at han ble sendt utfor i en vogn, og fremdeles i live når han nådde bunnen, ble så slått ihjel. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Et lite stemningsbilde fra dagens "Target Practice"... Lignet litt på en Canon 800mm, Dora eller gustav? http://www.youtube.com/watch?v=AS9GNgkPLTw Endret 12. august 2012 av Nautica Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Nei, nå er det på tide med litt småfugl... Granmeis: 3 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg lover, dette blir de siste bildene fra Budapest turen min... Og også fra meg på en stund, for så vidt... Reiste lett denne gangen med kun GF2 med 14-42 og en Gorillapod. Mitt første besøk i Budapest, men neppe mitt siste. En virkelig flott by som jeg gjerne skulle ha tilbragt mer tid i, og jeg skulle gjerne hatt litt mer fotoutstyr å leke med også. Savnet både vidvinkel og tele, og ikke minst en skikkelig tripod. Budapest by night... Hero´s square Széchenyi Chain Bridge: Parlamentet: 3 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Spider by H.Treider, on Flickr 8 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Fra en bytur igår: 5 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Enda et av disse narsissistiske selvportrettene. I love it.. 6 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) "Publisert: Tirsdag 07.august 2012 Hege SE LANDETS BESTE SPEEDWAYKJØRERE I LIGAENS 1. DIVISJON PÅ SPEEDWAYBANEN I SØRLANDSPARKEN 12. AUGUST KL 15:00 Vi ønsker alle velkommen førstkommende søndag til nok et oppgjør i Ligaens 1. divisjon. NMK Kristiansand har et bra lag, og på hjemmebane er det bare å krysse fingrene å heie dem fram. Vi sees på banen til søndag" Det er de yngste som får æren av å starte dagens show, men først er det en nødvendig vurdering av banedekket og løypeprofil? før kjørerne får starte. Med bånn gass fra start og fristende breisladder i vente...er det ikke rart kidsa lar seg rekruttere så snart "krabbestadiet" er over... (Klikk på bilde for å starte animasjon...) Endret 13. august 2012 av flageborg Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Dagens utfordring er CL-mode. Er det raskt nok for action? Dramatikk på banen er en viktig ingrediens i all motorsport - og denne dagen var det et par-tre episoder som satte en støkk i publikum...som bl.a. denne: (Klikk på bilde for å starte animasjon...) Endret 13. august 2012 av flageborg 2 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) De tynne skysporene til venstre ødela litt, men shit and hoi. Sunny day by Fredrick Fjeldsbø Photography, on Flickr Endret 13. august 2012 av fredderen 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Veldig fin etterbehandling Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Tryvann rett før regnværet satte inn Holmenkollen i regnvær Endret 13. august 2012 av k-h-s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå