Laila - Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Først se til venstre, så til høyre,,,så FLY... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Varmeste anbefaling: Sett hvitbalansen på auto, men ta alle bildene dine også i RAW-format. Da kan du endre hvitbalansen akkurat dit du vil i ettertid. Ellers riktig så bra bilde av en "blå"-spurv. Lurt å gå dit der de små pip-pipene finner mat... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Henger meg på Slettamann;) Flott serie men litt mye blåskjær;) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 flott av pjusken :=) visst du har bare jpg fil, kan det være en mulighet å dra ned fargemetningen litt i den blå fargekanalen.. siden du ikke kan justere hvitbalansen... når jeg skjøt jpg brukte jeg ofte hvitbalanseinstillingen Claudy på kveldstid ute i naturlig lys.. det ble noenlunde. ( bare et tips ) Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 måske er fargene forkerte, men, jeg liker dem Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Varmeste anbefaling: Sett hvitbalansen på auto, men ta alle bildene dine også i RAW-format. Da kan du endre hvitbalansen akkurat dit du vil i ettertid. Ellers riktig så bra bilde av en "blå"-spurv. Lurt å gå dit der de små pip-pipene finner mat... Tusen takk! Ekstremt mye informasjon i begynnelsen, nå mye informasjon... skal begynne med raw fra neste bilde. Ikke så stø på hånda, så jeg har brukt kontinuerlig-funkskjon for å kompensere. Den er litt tregere med raw. Men litt styrketrening på i stua,,,, Henger meg på Slettamann;) Flott serie men litt mye blåskjær;) Tusen takk! Skal jobbe med saken. Ser jeg burde beskåret litt nederst også Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 flott av pjusken :=) visst du har bare jpg fil, kan det være en mulighet å dra ned fargemetningen litt i den blå fargekanalen.. siden du ikke kan justere hvitbalansen... når jeg skjøt jpg brukte jeg ofte hvitbalanseinstillingen Claudy på kveldstid ute i naturlig lys.. det ble noenlunde. ( bare et tips ) Tusen takk! Skal sette på cloudy i lignende situasjoner. Er ikke stø nok på hånda til raw på sånne bilder ennå Supert med tips måske er fargene forkerte, men, jeg liker dem Tusen takk! Veldig hyggelig at du liker dem til tross for blåskjæret Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ser litt pjuskete ut der i vinden. Skarpt og fint på fuglen(e). Likte best V1. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Søt da Fine bilder Likte også V1 best. Endret 1. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Veeeldig søte, fine vinklinger Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Ser litt pjuskete ut der i vinden. Skarpt og fint på fuglen(e). Likte best V1. Tusen takk Søt da Fine bilder Likte også V1 best. Takker Skulle beskåret litt nederst, men sånn er det Veeeldig søte, fine vinklinger Tusen takk, ser iallefall at det er noen pjuskete små unger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg