Gå til innhold

BK: Først se til venstre, så til høyre,,,så FLY...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flott av pjusken :=) visst du har bare jpg fil, kan det være en mulighet å dra ned fargemetningen litt i den blå fargekanalen.. siden du ikke kan justere hvitbalansen... når jeg skjøt jpg brukte jeg ofte hvitbalanseinstillingen Claudy på kveldstid ute i naturlig lys.. det ble noenlunde. ( bare et tips )

Lenke til kommentar

Varmeste anbefaling: Sett hvitbalansen på auto, men ta alle bildene dine også i RAW-format. Da kan du endre hvitbalansen akkurat dit du vil i ettertid.

Ellers riktig så bra bilde av en "blå"-spurv. Lurt å gå dit der de små pip-pipene finner mat...

Tusen takk! Ekstremt mye informasjon i begynnelsen, nå mye informasjon... skal begynne med raw fra neste bilde. Ikke så stø på hånda, så jeg har brukt kontinuerlig-funkskjon for å kompensere. Den er litt tregere med raw. Men litt styrketrening på i stua,,,, ;)

Henger meg på Slettamann;) Flott serie men litt mye blåskjær;)

Tusen takk! Skal jobbe med saken. Ser jeg burde beskåret litt nederst også ;)
Lenke til kommentar

flott av pjusken :=) visst du har bare jpg fil, kan det være en mulighet å dra ned fargemetningen litt i den blå fargekanalen.. siden du ikke kan justere hvitbalansen... når jeg skjøt jpg brukte jeg ofte hvitbalanseinstillingen Claudy på kveldstid ute i naturlig lys.. det ble noenlunde. ( bare et tips )

Tusen takk! Skal sette på cloudy i lignende situasjoner. Er ikke stø nok på hånda til raw på sånne bilder ennå :) Supert med tips :)

måske er fargene forkerte, men, jeg liker dem :)

Tusen takk! Veldig hyggelig at du liker dem til tross for blåskjæret :)
Lenke til kommentar

Ser litt pjuskete ut der i vinden. Skarpt og fint på fuglen(e). Likte best V1. :)

Tusen takk :)

Søt da :) Fine bilder :) Likte også V1 best.

Takker :) Skulle beskåret litt nederst, men sånn er det :)

Veeeldig søte, fine vinklinger :)

Tusen takk, ser iallefall at det er noen pjuskete små unger :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...