fotogigen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Grågås i solnedgang. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 God morgen. Fint å starte dagen med et nydelig stemningsbilde. Er på veldig utrygg grunn, så håper du tar det for det det er, Tenker litt at et kutt i toppen også hadde vært fint. Jeg synes bildet blir roligere og resten kommer mer frem, og det nederste lyset både antyder og viser den flotte himmelen. Kan tenke helt feil 1 Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Herlig stemning og farger Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Fin stemning og flott med dette gyldne lyset. Men jeg føler at den skarpe siluetten kommer for langt ned, sånn at hovedinntrykket blir for ullent. Sånn sett støtter jeg forslaget om et kutt i toppen, et godt stykke under det lyse på himmelen. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Takk for kostruktive kommentarer. Endret 2. august 2012 av fotogigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg