Windviu Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 dette emne har vært oppe en god del ganger. men likevel. jeg får ikke brukt konferanse eller lyd på msn6, jeg har åpnet alle porter på routeren, har til og med ringt ngt men ingen hjelp å få der. så jeg tenkte at her må det jo være noen glupinger som kan hjelpe meg med dette. helst folk som har vært bort dette og som vet hva som er problemet og hvordan jeg kan få løst dette. bruker Netopia 3351 Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har du slått av fierwallen di feks win xp har en innebygd Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ngt støtter ikke webkamerafunksjonen til msn har jeg fått beskjed om så jeg bruker yahoo messenger den funker helt ok netmeeting funker heller ikke dette står i bruksanvisningen for nat oppsettet til routeren Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Med MSN 6.0 fungerer webcamera perfekt gjennom NAT. Lyd fungerer ikke. Med NGT altså. Så vi får vel bare vente på neste utgave fra MS og håpe på at de har fikset det der da Lenke til kommentar
Sven Eric Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 dere må be NGT åpne portene deres i ruteren.. derfår det ikke går.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 dere må be NGT åpne portene deres i ruteren.. derfår det ikke går.. Uhm, med mindre du kan bekrefte dette selv ved egen erfaring tror jeg nok du tar feil. Du kan nemlig åpne så mye du bare orker uten at det spiller noen rolle.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå