Rock666 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hei jeg har bestilit ny pc. og jeg kjøpte denne skjermen : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=742667 Jeg ser nå at skjermen bare støtter vga. Er ikke så flink på skjermer ogsånt , men etter det jeg har skjønt så er vga kvalitet dårlige enn dvi? så jeg ikke får uttnyttet skjermkorte mitt til det fulle? har et 670gtx kort. Har også tenkt til å kjøpe en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648274 som jeg har tenkt til å bruke til gaming. det jeg lurer på er om bilde kvaliteten på XL2420T vil bli påvirket av den andre vga skjermen? har tenkt til å koble begge to til sånn at jeg kan spille på XL2420T og surfe på nette med den andre. Takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvor får du fra at den første skjermen kun støtter VGA? Lenke til kommentar
Rock666 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 ups og hdmi. er det vanlig å bruke hdmi på en skjerm til pcen? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) ups og hdmi. er det vanlig å bruke hdmi på en skjerm til pcen? Det er vel ikke så veldig vanlig å bruke HDMI med en PC monitor, men HDMI er signalkompatibel med DVI. Så du trenger bare en enkel overgang, eller kabel med DVI i en ende og HDMI i den andre for at det skal virke. Endret 1. august 2012 av OV-103 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Husk også på billigere HDMI skjermer kan ha problemer med forskjellig oppløsninger kan ende med svart bilde eller dårlig bilde. Så HDMI er vel egentlig til kobling til TV med f.eks bluerayspiller, Xbox360 og PS3. Bedre løsning er DVI eller displayport, men kan være dyrere løsning. Endret 1. august 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Rock666 Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 men er det noen som vet om hvis jeg har en avg skjerm og en div skjerm og kvaliteten vil blir dårligere om jeg har begge skjermene koblet til? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 DVI er bare bilde (Digital video stream: (Single) WUXGA (1,920 × 1,200) @ 60 Hz) HDMI er bilde og lyd (3840 × 2160p (1.4)) HDMi er billigst og lettvint og kan trekkes lengre en 5m Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Nei, bildet på den ene skjermen påvirkes ikke av den andre. Null problem å bruke begge skjermene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå