fjarle Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Se frem til et robust flaggskip fra Sony og to kinesiske budsjettvinnere. Dette er de nye august-mobilene Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Sony har enda to mobiler som kommer i august. Xperia Miro og Xperia Tipo. Begge med ICS. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 ZTE Grand X ser lovende ut. Lenke til kommentar
rammstein123 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 gleder meg til sony ACRO 1 Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Sony slipper to vanntette telefoner, samtidig som vi har den våteste sommeren 80 år. Er Sony som står bak regnværet? 2 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Sonyen så veldig bra ut faktisk, for en gangs skyld! Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Yes, mottok akkurat Acro S'n min i posten Veldig overraskende i grunn, da jeg ikke trodde den hadde release før om en et par uker, men jeg klager ikke! Ser utrolig bra ut hittil! Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Ruben1987: Artikkelen er basert på opplysninger direkte fra Sony - som glemte Tipo Vi oppdaterer og legger til. Xperia Miro kommer noen uker senere, så der bikker det visstnok september før den er i salg. Takk for tips Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Yes, mottok akkurat Acro S'n min i posten Veldig overraskende i grunn, da jeg ikke trodde den hadde release før om en et par uker, men jeg klager ikke! Ser utrolig bra ut hittil! Hvor kjøpte du den? Har ikke Acro S oppløsning på 720x1280? Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Det stemmer, 720x1280. Jeg bestilte fra Onecalls nettbutikk Lenke til kommentar
Tine81 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 nr1-Lasse: Like fornøyd med acro'en? Jeg vurderer å bestille den fra oncall selv. Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 nr1-Lasse: Like fornøyd med acro'en? Jeg vurderer å bestille den fra oncall selv. Jeg er jo forsåvidt fremdeles ganske fersk eier av den, men jeg må jo si at jeg ikke er noe nannet enn fornøyd! Den føles veldig solid, kameraet tar veldig bra bilder og den er rimelig kjapp i menyene takket være den gode prossessoren og jeg liker veldig godt at den er vanntett slik at jeg heretter ikke behøver å være redd for at mobilen tar kvelden hvis jeg bruker den ute når det regner! Lenke til kommentar
Tine81 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 nr1-Lasse: Like fornøyd med acro'en? Jeg vurderer å bestille den fra oncall selv. Jeg er jo forsåvidt fremdeles ganske fersk eier av den, men jeg må jo si at jeg ikke er noe nannet enn fornøyd! Den føles veldig solid, kameraet tar veldig bra bilder og den er rimelig kjapp i menyene takket være den gode prossessoren og jeg liker veldig godt at den er vanntett slik at jeg heretter ikke behøver å være redd for at mobilen tar kvelden hvis jeg bruker den ute når det regner! Det er sånne ting jeg er opptatt av også! Hvordan er den å skrive med? Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 nr1-Lasse: Like fornøyd med acro'en? Jeg vurderer å bestille den fra oncall selv. Jeg er jo forsåvidt fremdeles ganske fersk eier av den, men jeg må jo si at jeg ikke er noe nannet enn fornøyd! Den føles veldig solid, kameraet tar veldig bra bilder og den er rimelig kjapp i menyene takket være den gode prossessoren og jeg liker veldig godt at den er vanntett slik at jeg heretter ikke behøver å være redd for at mobilen tar kvelden hvis jeg bruker den ute når det regner! Det er sånne ting jeg er opptatt av også! Hvordan er den å skrive med? Jeg gikk over fra Xperia Arc ( også med Android 4) til Acro S, så jeg merker ikke noen særlig forskjell når det kommer til skrivingen, den er kontant og fin! Lenke til kommentar
Tine81 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 nr1-Lasse: Like fornøyd med acro'en? Jeg vurderer å bestille den fra oncall selv. Jeg er jo forsåvidt fremdeles ganske fersk eier av den, men jeg må jo si at jeg ikke er noe nannet enn fornøyd! Den føles veldig solid, kameraet tar veldig bra bilder og den er rimelig kjapp i menyene takket være den gode prossessoren og jeg liker veldig godt at den er vanntett slik at jeg heretter ikke behøver å være redd for at mobilen tar kvelden hvis jeg bruker den ute når det regner! Det er sånne ting jeg er opptatt av også! Hvordan er den å skrive med? Jeg gikk over fra Xperia Arc ( også med Android 4) til Acro S, så jeg merker ikke noen særlig forskjell når det kommer til skrivingen, den er kontant og fin! Det høres bra ut! Takk for svar! Nå har jeg bestilt - og jeg gleder meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg