jeanette roger Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 MOON 1.8.2012 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Ser ut til å være fin og skarp måne, synes også jeg ser mannen i månen, men ikke helt sikker. Skulle bare ønske den tok litt større plass i bildet :) Sikkert litt for lett å ønske seg når jeg aldri har tatt månebilder selv da :) Ser jo nå at du har tatt bildet på max (210mm), så da er det vel ikke så mye å hente sånn sett Endret 1. august 2012 av Jentungen2 1 Lenke til kommentar
cavey Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Enig med jentungen. Kanskje beskjære bildet? Hvis ikke, så ville jeg ihvertfall hatt noen skyer rundt for å gjøre bildet litt mer dramatisk (storforlangende, jeg vet). Det ble litt tomt. Ellers så er det jo skarpt og fint Håndholdt, leser jeg nå. Det var jo imponerende! 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 tusen takk for hyggelige kommentarer,helt enig prøve kutte det ned og få den større,første gang jeg har fått noe mere en en lysende kule..så bedre neste gang får håpe..smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg