Hidalgo Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hei Beklager om det er feilposta, men etter en opprydning har vi mye ting vi ikke trenger. Gode ting som ikke er klar for fyllinga enda. Er det et forum for dette? Jeg fant noen annonseliknende forum, men de krevde full adresse, tlf., navn etc. Er ikke ute etter salg, tingene gis bort mot henting. Som feks. barnesykkel ca. 8års alder, furuliknende laminatgulv med klikksystem. Diverse ting altså... Noen tanker? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Jeg gav bort en konto med Diablo3 på, til en random. Fuck it. Poenget mitt er; gi bort ting til folk du kjenner? Endret 1. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
blinc Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvorfor ikke "Gis bort" på Finn.no? Lenke til kommentar
Hidalgo Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Hvorfor ikke "Gis bort" på Finn.no? Sjekker finn.no. Tenkte ikke på den sida overhodet... Takk for svar ! Lenke til kommentar
Tufs Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det finnes også Facebooksider som formidler ting som skal gis bort eller byttes. For eksempel: https://www.facebook.com/pages/Oslo-gis-bort-byttes-%C3%B8nskes/265551531358 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå