Brian666 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 hei, tenker å starte en side med ringetoner/SMS/MMS . lurte på om : Hva slags script eller lignd. brukes for å selge ringetoner/sms/ mms i norge? hvor man kan kjøpe slik script ? vil gjerne ha mere info./ kommentar fra dere som har mere erfaring enn meg .setter stor pris på . Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Wat. Kjøper folk ringetoner fremdeles? 3 Lenke til kommentar
Brian666 Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Wat. Kjøper folk ringetoner fremdeles? vil ikke starte i norge, dette programmet skal startes i et land i Asia, der fortsatt folk kjøper ,ja. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hei, det du trenger er to ting: En SMS Gateway med to veis funksjonalitet. Den må kunne sende og motta SMS, med kodeord. Firmaet jeg jobber for har brukt http://www.pswin.com/ som har fungert svært bra. Når du mottar meldinger så kan de overføre innholdet som en vanlig HTTP request, feks til sms.php?action=receive&sender=4791234567&message=FIRMA+4161. Du kan da svare på denne ved å sende en request til PSWinCom sin gateway med feks /send?receiver=4791234567&message=<link til ringetonen. Eventuelt overføre den som binær data, sjekk ut APIet deres!>. Et backend som fungerer med gatewayen, kan godt hende du finner noe ferdig, men beste er nok å utvikle noe selv. www.clickatell.com er også relevante, de har jeg ikke brukt, men de har et fint API de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå