Beninho96 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Mente selvføgelig lavest hastighet! Sorry... Nå står den ihvertfall å putrer hjemme på 3,4, og det ska den gjøre til Fredag så får vi se etter nye heatsink og alt annet dilldall er satt på plass igjen. Wish me luck Endret 1. august 2012 av Beninho96 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Aha da så Har viftekontrollere som kan slå viftene helt av selv så jeg lurte litt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Og eg har ikke butikkjøling, men en H80 som eg skrev tidligere... H80 er selve definisjonen på butikkkjøling Lenke til kommentar
Beninho96 Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Nå er det ikke noe BIOS å ta bilde av siden nå kjører eg default. Men slik eg har det når eg kjører 4,8Ghz: X.M.P Profile 1 Minne DDR3 1666Mhz CPU Vcore Manual Mode 1.500 CPU Ratio 48 EIST Disabled HT Off C states Auto Ikke noe mer enn det eg gjør i BIOS egentlig. Volten går jo ikke opp til 1.500 nå eg setter den der. Legger seg vanligvis rundt 1.472 i CPU-Z Åpen for tips til endringer Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jobb deg oppover med offset mode istedet Sett load-line Calibration til medium Aktiver PLL Overvoltage Lenke til kommentar
Beninho96 Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Jepp... Takk for svar Tester når PCen er blåst imorgen Lenke til kommentar
Beninho96 Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Dette ble da LØST etter en skikkelig blås av H80en og GPUen Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå