Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Impotens?

Tronder84

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på snart 30 år. Jeg hadde regelmessig sex med min eks for 5-8 år siden (regelmessig i 3 år). Hadde ALDRI noen problemer da. Møtte min nåværende kone etter dette forholdet, og vi bestemte oss for å vente til vi va gift med "å gå hele veien". Vi hadde en god del kosestunder mens vi "bare" var kjærester der jeg kjente jeg fikk ereksjon osv. Vi giftet oss for 2 uker siden og nå oppsto et problem jeg ALDRI trodde skulle komme. Jeg klarer ikke å få den fullt opp, noe som har gjort at vi ikke har hatt fullbyrdet sex enda. Jeg synes jo hun er superhot og alt det der, og skjønner egentlig ikke helt hva som skjer nå. Det var jo mye stress osv. i forkant av bryllupet, men jeg trodde at på bryllupsnatten "skal det skje". MEN jeg funket ikke. Etter den tid har vi kost oss en god del på kveldstid, men jeg klarer bare å bli "halvstiv", og har enda ikke fått fullbyrdet. Noen med lignende erfaringer. Har ingen problemer med å runke til "det går"... Bør jeg prøve noe potensmiddel (isåfall hvor får man tak i og hva)? Noen som har hatt lignende problemer som har opplevd at det har fikset seg? Er 28 år, og håper ikke og "tror ikke" at jeg er impotent, men begynner sannelig å lure nå. Fint om folk med erfaring på dette svarer!:)

TAKK!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror dette ligger psykologisk hos deg.

Det at du har undertrykket seksualiteten din p.g.a ventingen er vel det som utspiller seg her, og paradoksalt nok så er det det mønsteret som du har som en "sannhet" i underbevisstheten din og som forhindrer deg i å få full ereksjon når du er sammen med henne og at det plustelig er lov med sex.

Spesielt om du ikke har problemer med å oppnå hardere ereksjon når du er solo.

Potensmiddel kan oversyre prosessen din slik at du kommer deg ut av et negativt psykologisk mønster og at du etter en periode psykologisk har overtalt underbevistheten din om at det er greit og dermed kan slutte på tablettene.

Det er også andre ting som kan forårsake problemer, men i forhold til alderen din tror jeg det jeg har skrevet er det mest sannsynlige i forhold til hvordan du har lagt fram saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...