Gå til innhold

Thors krig! Kampen om kiloane (bilder).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Relativt vanskelig å se utifra den filmen, men det ser ut som om du mister spennet litt, og skyver ikke hoften godt nok frem. Ellers ser det ok ut. Er en del andre som kan mye mer enn meg om teknikk, så hender nok at wingeer & co kommer innom å pirker på noe mer ;)

Lenke til kommentar

Relativt vanskelig å se utifra den filmen, men det ser ut som om du mister spennet litt, og skyver ikke hoften godt nok frem. Ellers ser det ok ut. Er en del andre som kan mye mer enn meg om teknikk, så hender nok at wingeer & co kommer innom å pirker på noe mer ;)

Ok, skal prøve å tenke på det neste gong eg skal trene mark. Takk for tipset, og veit det er vanskeleg å sjå noko på grunn av vinkelen...

Ville kanskje tatt skulderpressen bittelitt saktere og unngått "klasken" på toppen der, men det er jo veeeldig småpirk, da :p .

Veldig sant, prøvde å ta det saktare i dag, og det blei litt tyngre, men følte at det traff bedre :) Klasken er vanskeleg å unngå, men prøver, haha!

Dagens:

Knebøy: 119kgx5 + (116kgx5) x3 Pers!

Benkpress: (91kgx5) x5 Pers! :p

Roing - smal: (75kgx10) x2 Pers!

Nedtrekk bredt tak: 95kgx8 + 85kgx7 + 80kgx7

Facepulls: (45kgx15) x3 Pers!

Franskpress: (32,5kgx10) x3

Militærpress (manualer): (20kgx10) x3

Shrugs: (36kgx12) x3

Kommentar:

Knebøyen var latterlig tung. På 119kg var teknikken ræva, svikta litt i ryggen, tok knea sammen, mista balansen etc, haha! På 116kg var teknikken litt så som så også...

Begynt å hate både knebøy og benkpress fordi det er så jævli tungt, men veit eg har hatt den følelsen tidligere, så må vell bare bite det i meg!

Lenke til kommentar

Kvalm økt i dag...

Hadde 1,5 time på skøyter, noko som er uvant...mulig det ødela for økta i dag, gav opp etter litt om og men.

Benkpress: (90kgx5) x2 + 87,5kgx4

Knebøy: 110kgx3

Nedtrekk: 91kgx10 + (91kgx8) x2

Som ein kan sjå, blei så og sei ingenting...Vurderer å begynne å trene på Nordic Gym, men det koster 300kr i måneden og betalar 300kr i året på treningsrommet her.

1,5 time MMA trening. Blei dårlig etterkvart, sikkert fordi det er over 1 måned sidan seist.

Endret av Thor - God Of Thunder
Lenke til kommentar

Sant nok!

1,5 time skøyter.

Knebøy: (110kgx5) x5

Militærpress: (50kgx5) x5

Markløft: 120kgx5

Kommentar:

Fyrste gong eg har utført "clean" 5x5SL. Føler økta blei kort og meiningslaus, men det er sikkert fordi eg er vandt med alle dei ekstra øvelsane. Blir spennande å sjå korleis styrken og muskelmassa utviklar seg framover!

Knebøyen var tung. Er sikker på at dei olympiastengene på progym veg mindre enn dei som er her. Marken var grei, det samme med militærpressen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...