Thor - God Of Thunder Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Takk for tipset ANew, skal prøve i dag. 35kg var latterlig lett også, men det skal kanskje vere det på slike øvingar, at det er høgrep? Her har du forresten markløften. 160kg med småklein teknikk og dårlig vinkel, men om du ser noko spesifikk, så kom gjerne ting eg må forbedre! http://www.youtube.com/watch?v=UdkDJN4PDdA Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Relativt vanskelig å se utifra den filmen, men det ser ut som om du mister spennet litt, og skyver ikke hoften godt nok frem. Ellers ser det ok ut. Er en del andre som kan mye mer enn meg om teknikk, så hender nok at wingeer & co kommer innom å pirker på noe mer Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Ville kanskje tatt skulderpressen bittelitt saktere og unngått "klasken" på toppen der, men det er jo veeeldig småpirk, da . Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Ville kanskje tatt skulderpressen bittelitt saktere og unngått "klasken" på toppen der, men det er jo veeeldig småpirk, da . Det er ting som automatisk vil gå seg til når han begynner å løfte tyngre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg syns det blir litt sært å gi kommentar på noe som vil skje i fremtiden, da . Han spurte etter kommentarer på det som ble vist nå. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Relativt vanskelig å se utifra den filmen, men det ser ut som om du mister spennet litt, og skyver ikke hoften godt nok frem. Ellers ser det ok ut. Er en del andre som kan mye mer enn meg om teknikk, så hender nok at wingeer & co kommer innom å pirker på noe mer Ok, skal prøve å tenke på det neste gong eg skal trene mark. Takk for tipset, og veit det er vanskeleg å sjå noko på grunn av vinkelen... Ville kanskje tatt skulderpressen bittelitt saktere og unngått "klasken" på toppen der, men det er jo veeeldig småpirk, da . Veldig sant, prøvde å ta det saktare i dag, og det blei litt tyngre, men følte at det traff bedre Klasken er vanskeleg å unngå, men prøver, haha! Dagens: Knebøy: 119kgx5 + (116kgx5) x3 Pers! Benkpress: (91kgx5) x5 Pers! Roing - smal: (75kgx10) x2 Pers! Nedtrekk bredt tak: 95kgx8 + 85kgx7 + 80kgx7 Facepulls: (45kgx15) x3 Pers! Franskpress: (32,5kgx10) x3 Militærpress (manualer): (20kgx10) x3 Shrugs: (36kgx12) x3 Kommentar: Knebøyen var latterlig tung. På 119kg var teknikken ræva, svikta litt i ryggen, tok knea sammen, mista balansen etc, haha! På 116kg var teknikken litt så som så også... Begynt å hate både knebøy og benkpress fordi det er så jævli tungt, men veit eg har hatt den følelsen tidligere, så må vell bare bite det i meg! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Ganske dumt å lesse på med vekt bare for å gjøre det da. Bedre å kjøre noe mindre og ha god teknikk. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Sant nok det... Nyttårsforsett: Gå ned til 86kg (om fett% tillater det). Fortsette med MMA/JJ og gå kamp til høsten i middelweightsklassa. 140kg i benkpress, 180kg i markløft og 150kg i knebøy. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Fekk igjen eksamen i "Motorisk utvikling og læring". Fekk B, meget fornøyd, hadde forventa D! Hadde 2 timer med sirkeltrening på skulen i dag, i tillegg til 4 timer søvn i natt så det blei ikkje noko trening utenom det. Satser på å sette i gang 100% fom Måndag. Morgodagen går med til tatovering, blir spennande! 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Gratulerer med bra karakter Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Danke! Dagens økt: Benkpress: (92,5kgx5) x3 + 91kgx4 Pers! Markløft: 110kgx5 Militærpress (manualer): (20kgx10) x3 Roing - smal: (75kgx8) x3 Facepulls: (25kgx15) x3 Franskpress: (32,5kgx10) x3 Kommentar: Fant ut at facepullsa tidligare kan delast på to...haha. Litt framgang, fyrste gong eg har tatt mark på 1 mnd. Grei økt. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Kvalm økt i dag... Hadde 1,5 time på skøyter, noko som er uvant...mulig det ødela for økta i dag, gav opp etter litt om og men. Benkpress: (90kgx5) x2 + 87,5kgx4 Knebøy: 110kgx3 Nedtrekk: 91kgx10 + (91kgx8) x2 Som ein kan sjå, blei så og sei ingenting...Vurderer å begynne å trene på Nordic Gym, men det koster 300kr i måneden og betalar 300kr i året på treningsrommet her. 1,5 time MMA trening. Blei dårlig etterkvart, sikkert fordi det er over 1 måned sidan seist. Endret 7. januar 2013 av Thor - God Of Thunder Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 2t ski - klassisk. Mykje teknikktrening. 2t JJ/Grappling. Fyrste gong eg har trengt med GI, var jævlig...Uvant og tungvindt. Var også veldig slapp, anar ikkje kva som skjer. Uansett kva det er, håpar eg det slepp taket snart. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Get used to it. Konkurranser foregår med Gi Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Likar du GI? Ingen planer om å konkurrere i JJ, kun MMA heldigvis. Men har lyst til å ta belter, som ein hobby bare Vurderer også å trene meir "clean" 5x5. Altså kun baseøvingane, uten alt det ekstra. Men trur det kjem til å bli korte og kjedelige treningsøkter... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg har jo brukt det fra første trening, så jeg synes det er merkelig å trene uten. Men det blir jo motsatt for din del. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Sant nok! 1,5 time skøyter. Knebøy: (110kgx5) x5 Militærpress: (50kgx5) x5 Markløft: 120kgx5 Kommentar: Fyrste gong eg har utført "clean" 5x5SL. Føler økta blei kort og meiningslaus, men det er sikkert fordi eg er vandt med alle dei ekstra øvelsane. Blir spennande å sjå korleis styrken og muskelmassa utviklar seg framover! Knebøyen var tung. Er sikker på at dei olympiastengene på progym veg mindre enn dei som er her. Marken var grei, det samme med militærpressen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Skal følge med her og se resultatene fra clean sl5. Personlig er jeg for glad i å trene til å bare kjøre tre øvelser, men det er nok smakssak. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Er altfor glad i å trene meir enn baseøvingane eg òg, så det blir spennande å sjå om eg klarar å holde meg i skinnet! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg har bare brukt gi en gang, men jeg så jo helt klart nytten av den - utrolig effektivt å ta tak i når du lærer hvor du bør holde for å bruke den mot motstanderen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå