Gå til innhold

Thors krig! Kampen om kiloane (bilder).

Anbefalte innlegg

Helvetes faen. Gir opp alt!

Ikkje blitt noko meir trening sidan tysdag på grunn av eksamen og mangel på motivasjon....

Dagens økt:

Markløft: 160kgx1 Pers!

Benkpress: (85kgx5) x3

Nedtrekk: (91kgx8) x2

Franskpress: (27,5kgx10) x3

Kommentar:

Forjævlig økt. Hata kvart sekund. Prøvde 2reps på 110kg i knebøy, så gav eg opp. Orka heller ikkje meir enn 3 sett på benkpress.

FAEN!

Kan vere fordi eg starta økta med å makse i markløft. Klarte 160kg, ikkje fornøgd.

Å nå, ingen trening fram til Januar?! Er så jævli redd for at eg ikkje klarer å starte igjen etter ei så lang pause. Det som skjedde i fjord. Tok fri 3 veker, som blei til 5 månedar....

Sitt nå å et meg feit på smultring, is og pannekaker. Kan merke at eg utvidar med.

Endret av Thor - God Of Thunder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutta! Det er jo alltid sånn at man har perioder med dårlige treninger osv, men det utgjør jo ingenting i den store sammenhengen.

At du er redd for å ikke starte opp igjen med trening etter en pause er jo bare bullshit :) Det er jo bare mentalt.

Lenke til kommentar

LaL, og jeg trodde jeg hadde en dritdag! :p

Kanskje våre vegg-sykluser er synkroniserte?

Sitter å trøster meg selv med Snack chips (FUCK YEAH), cola og et monster av en shake nå!

Hahaha, fyrste gang eg kan hugse å ha gått på veggen. Har hatt dårlige dagar, men denne tok kaka.

Hadde det komme inn nokon på treningsrommet rett etter eg prøvde på knebøy, er eg overbevist om at eg hadde spidda vedkommande med ei olympia-stang....

Gutta! Det er jo alltid sånn at man har perioder med dårlige treninger osv, men det utgjør jo ingenting i den store sammenhengen.

At du er redd for å ikke starte opp igjen med trening etter en pause er jo bare bullshit :) Det er jo bare mentalt.

Du har vell rett. Det meste ligger i det forbanna hue...Må prøve å få med ein kammerat, slik at det blir start på treninga rett etter nyttår.

Dårlige dager må til! Hadde en skikkelig shitty en forleden, og det var ingenting som var så digg som å komme tilbake igjen og bare mate på.

Hvorfor pause, forresten?

Ser den, ingenting er som å ha desse monsterøktene innimellom! Ufrivillig. Er ferdig med alt av eksamener, og har joleferie. Skal jobbe mest mulig, og det er ikkje tilgang på treningsrom på 9mils omkrets... Veldig kjedleg, men kroppen har nok godt av litt kvile, om ikkje så masse :p

Lenke til kommentar

Fekk ordna det slik at eg fekk trene i dag:

Benkpress: (85kgx5) x2 + (86,5kgx5) x3

Knebøy: (115kgx5) x4 Pers!

Nedtrekk: (95kgx8) x3

Shrugs: (Ukjentkgx10) x3

Franskpress: (30kgx10) x3

Militærpress (manualer): (18kgx10) x3

Kommentar:

Veldig ok treningsøkt, til tross for at det er ei veke sidan sist. Pers i knebøy, og har nådd det uoffisielle målet 115kg, sjølv om eg droppa siste settet etter 2 reps (sett 5). Fekk litt ubehag i korsryggen.

Benkpressen gjekk greit, kunne nok tatt 86,5kg på alle setta.

Prøvde militærpress med manualar for fyrste gong i dag, kjente at støtte muskelaturen ikkje var heilt tilstade og 18kgs manualar var tungt nok...

Skal også prøve å få trent til fredagen, til tross for at eg skal ut med ein kompis dagen før. Siste festen før verden gjeng under.

Lenke til kommentar

Lenge etterlengta treningsøkt:

Benkpress: (88kgx5) x5 Pers!

Knebøy: (115kgx5) x4

Militærpress (manualer): (20kgx10) x3

Nedtrekk: (95kgx10) x2

Roing - smal: 65kgx8 + 75kgx8 + 70kgx8

Franskpress: (30kgx10) x3

Shrugs: (34kgx12) x3

Kommentar:

God økt med pers i benkpress uten spotter. Knebøyen var tung, usikker på om eg tok 4 eller 5 sett. Har fått sansen for militærpress med manualer (sittende), føler at den tek mykje bedre, og at den gjer meg meir utbytte.

Vekta ligg på rundt 100kg, vanskeleg å slanke seg i desse joletider. Målet var å komme så nærme 90kg som mulig før nyttår, men er veldig fornøgd med den framgangen eg har hatt. Gått ned 5-6kg og hatt god framgang i styrke og muskelvekst.

Etter nyttår blir det null/lite damer, null/lite alkohol, seriøs trening og eit bra kosthold uten godteri. Ser fram til det :)

Endret av Thor - God Of Thunder
Lenke til kommentar

Dagens:

Benkpress: (90kgx5) x5 Pers!

Knebøy: (115kgx5) x5 Pers!

Nedtrekk: (100kgx8) x2 Pers!

Roing - smal: (70kgx8) x2

Militærpress (manualer): (20kgx8) x3

Facepulls: (35kgx12) x4

Franskpress: (32,5kgx10) x3

Shrugs: 34kgx12 + 36kgx12

Kommentar:

Ei veke sidan sist. Skjønnar ikkje korleis eg klarer å ha framgang. Rep/sett pers i knebøy, pers i nedtrekk og benk. Kan ikkje klage. Skal seiast at teknikken på knebøy var noget dårlig på 4 og 5 rep på dei seiste setta.

Har filma facepulls og militærpress med manualer, så sett pris på konstruktiv feedback :)

http://www.youtube.com/watch?v=_ACT9d6nnAE

http://www.youtube.com/watch?v=LMDTuE65VF4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...