Anna123 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hei! Jeg lurer på hvilke land har grader 30+ fra mnd august og utover? Jeg MÅ til syden i høst/vinter, null sol her i norge... Lenke til kommentar
OL 2012 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Kanariøyene har ca. 25-30 nå og 20-25 om vinteren, jeg var på Tenerife i Januar i fjor, da var det opptil 30 grader! Jeg har vært en gang på Gran Canaria, to ganger på Fuerteventura, og tre ganger på Tenerife. Jeg synes Tenerife var klart best! Gran Canaria var ikke så bra . Gran Canaria har ca. 2,2 mill. turister årlig, mens Tenerife har ca. 5,5 Kanariøyene er litt dyre da Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Midten av Mai til tildlig September = Alle stedene rundt middelhavet, men også det meste annet av "sydensteder" Senere enn tidlig Sempteber = Kanariøyene, Egypt, Thailand. Det er varmere i Thailand og Egypt enn det er på kanariøyene 28+ vs 20+ . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Kan også være fint i oktober i syd-spania og greske øyer, men litt mer usikkert. Ellers kan jeg anbefale Florida, som har behagelig klima mars-mai og oktober-november. Utenfor sesongen kan man få greie flypriser (jeg betalte 3700 t/r pp da vi var der). Noen timer ekstra reisetid, men etter min oppfatning verdt det. Man kan fly via NY og ta noen dager der også. Det hele kommer an på budsjett og interesser. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Israel og Egypt er mine anbefalinger! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Ikke glem Jordan som har veldig sikkert godt vær. De har også Rødehavet i Aqaba, fantastiske utflukter med Wadi Ruum, Dødehavet og Petra .... og kanskje viktigst så har de ikke så slitsomme folk som man har i Egypt, Tyrkia og Tunis. August og utover er regn og stormsesong for Florida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå