bbbbb Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Hei. Har akkurat bygget ferdig min første pc. Etter å ha installert Windows og alle drivere får jeg opp advarsler om at "Vcore 91,0 centigrade!" eller "Vcore -45,0 centigrade!". Dette kommer nesten hvert 30. Sekund nå, så begynner å bli litt bekymret for at cpu kjølingen ikke funker. Har et asus sabertooth z77 hovedkort, med en antec kühler h2o 620. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?? glemte å si, får opp dette via asus sin thermal radar som fulgte med HK. alle de andre komponentene på HK har stabile temperaturer. Endret 31. juli 2012 av Ozzman199 Lenke til kommentar
friskies Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hmm.. Høres ut som trekk. Innstallér tetningslist rundt dører og vinduer. Lenke til kommentar
bbbbb Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Hva mener du med trekk? Lufttrekk? Det kan da ikke være trekk inne i et kabinett inne i et hus Lenke til kommentar
Sofusse Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hei. Har akkurat bygget ferdig min første pc. Etter å ha installert Windows og alle drivere får jeg opp advarsler om at "Vcore 91,0 centigrade!" eller "Vcore -45,0 centigrade!". Dette kommer nesten hvert 30. Sekund nå, så begynner å bli litt bekymret for at cpu kjølingen ikke funker. Har et asus sabertooth z77 hovedkort, med en antec kühler h2o 620. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?? glemte å si, får opp dette via asus sin thermal radar som fulgte med HK. alle de andre komponentene på HK har stabile temperaturer. Jeg tror du trenger MBM 5, uten tvil. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Prøv HW-monitor el. istedet. AIsuite og Thermal monitor er ofte langt ute på viddene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå