Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vcore hopper fra 91 til -45 grader

Anbefalte innlegg

Hei. Har akkurat bygget ferdig min første pc. Etter å ha installert Windows og alle drivere får jeg opp advarsler om at "Vcore 91,0 centigrade!" eller "Vcore -45,0 centigrade!". Dette kommer nesten hvert 30. Sekund nå, så begynner å bli litt bekymret for at cpu kjølingen ikke funker. Har et asus sabertooth z77 hovedkort, med en antec kühler h2o 620. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette??

glemte å si, får opp dette via asus sin thermal radar som fulgte med HK. alle de andre komponentene på HK har stabile temperaturer.

Endret av Ozzman199
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har akkurat bygget ferdig min første pc. Etter å ha installert Windows og alle drivere får jeg opp advarsler om at "Vcore 91,0 centigrade!" eller "Vcore -45,0 centigrade!". Dette kommer nesten hvert 30. Sekund nå, så begynner å bli litt bekymret for at cpu kjølingen ikke funker. Har et asus sabertooth z77 hovedkort, med en antec kühler h2o 620. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette??

glemte å si, får opp dette via asus sin thermal radar som fulgte med HK. alle de andre komponentene på HK har stabile temperaturer.

Jeg tror du trenger MBM 5, uten tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...