syden;) Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hei kan noen værsåsnill å hjelpe meg.. prøver å koble min lg optimus 2x til pcen med usb men det kommer bare finner ikke enheten! det haster veldig siden jeg skal ha mobilen min med til syden og tenkte å overføre noen sanger til mobilen! hjelp! alle svar er velkomne..! :-D det haster reiser om 2dager! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hvilkey operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
syden;) Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Hvilkey operativsystem bruker du? hei ee ... , vet ikke helt hva operativsystem er føler meg litt dum hehe :O men bruker android 2.2.2 sååå håper du kan hjelpe meg siden reiser imorgen!! grrrr Lenke til kommentar
CIder Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Operativsystem er om du bruker f.eks windows, linux eller Apple sitt OSX på datamskinen. Kan høres ut som om du mangler drivere til telefonen på pc'en, derfor spurte han/hun hvilket operativsystem du bruker. Tar en råsjanse og gjetter på windows og da finner du drivere her som du må laste ned å installere. http://www.lg.com/uk/support-mobile/lg-LGP990 Lenke til kommentar
syden;) Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 tusen tusen tusen tusen tusen taaakkkkk åååååå yeeeessss du reddet ferien min siden jeg har en sånn music angel speaker !!!!!!! og trenger musikk!!!!! yeesss yeeess tusen takk du!!!!! ) Clider!! du e kongen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå