ehauger Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Bruker: ehauger Deltagernivå: Pingle Utstyr: Alt jeg har! Utfordring: Fotoinspirasjonen min har lenge vært fraværende, derfor vil jeg slenge meg på nå i et forsøk på å vekke den litt igjen. Tilleggsutfordring: Haha, særlig... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Vi starter lunt med et fra 1. august: IMG_8531 by azathosk, on Flickr En liten foss i Akerselva, rett ved Bentsebrua. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Takk, RandiA. Er i Lillehammer for tiden noe både 3. og 4. august bærer preg av: 3. august: Troll by azathosk, on Flickr 4. august: Det siste er tatt med mobilkamera og lagt ut på Instagram - derfor er det vedlegg og ikke lenke. Endret 4. august 2012 av ehauger Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 I dag var det fotball som stod på tapetet! Vålerenga fotball hadde fellestrening med Manchester United (et lag fra England). Vanskelig å velge ut en, men jeg likte denne: Vålerenga Fotball - Manchester United by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Det der kan du. Artig uttrykk på Welbeck. Forøvrig var bildet fra treffet veldig godt komponert Endret 5. august 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 I dag var det fotball som stod på tapetet! Likte godt denne, mulig det er fraværet av ballen i bildet som gjør det? - Fra samme serie i "Akambrukernes bilder" synes jeg de to siste er veldig bra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Likte godt denne, mulig det er fraværet av ballen i bildet som gjør det? Det er da vitterligen en ball der. Men ikke der den burde ha vært ... Er enig at det er et bra fotballbilde. Liker også bildet av fossen fra dag 1. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 3.august var ikke så vakker da, men blid og velkomponert var han. Innbydende mat-taallerken på 4.august Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Likte godt denne, mulig det er fraværet av ballen i bildet som gjør det? Det er da vitterligen en ball der. Men ikke der den burde ha vært ... Ja så sannelig! - jeg må ha blingset og tatt den for en publikummer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå