Shadowxx Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Heiija. Ps3 tar ikke dvd plater nå jeg skal spille av en dvd plate så fryser ps3 seg på sort skjerm. Men den tar bluray og ps3 spill. mvh GinShadow Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hei! Har du den originale ps3'n eller ps3 slim? Jeg har ps3 slim og der funker vanlig dvd fint, så om du har den vanlige så kanskje ikke den tar dvd? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Okei. Har dette funket til deg før? Å se dvd altså.. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja uten problem Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er det ikke noen mulighet for at du har vært inne på noen innstillinger og rota? For ellers tror jeg et eller annet med dvd "leseren" er ødelagt.. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Ja det gjore den Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Ja det har den Jeg har ikke roota den og jeg har prøvd alle innstillingne Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 LFCboy - Alle PS3 leser DVD/blu-ray og CD. Shadowxx - Kan være linse til dvd som er defekt/brent. Har du kvittering og den er under 5år så er det bare å levere den der du kjøpte den. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ja, det var derfor jeg skrev spm tegn, fordi jeg bare spurte siden jeg ikke visste noe om det.. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 På hdmi, ikke sant? skru litt om på oppskalerings-innstillingene og bytt til rgb i fargene. Har noe med format-restriksjoner på digital output å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå