Gå til innhold

BK: Etter regn kommer sol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da har vi mye sol tilgode gitt! ;)

Synes du kommer veldig så godt ut av dette jeg. Bra komp og fin dokumentasjon av "fenomenet"! Et pluss for den fine sola som virkelig stråler!

Vanskelig å komme med noe konstruktivt mht. mulige utsnitt her. Ser du har fått med vegetasjonen på taket, eller er det et tre som står helt ved siden av.... , mulig et kutt oppe kunne vært noe, men da forsvinner jo noe av den fine himmelen....

Hmm, ikke enkelt nei.... ;)

Som alltid godt teknisk fra deg! Gode detaljer i full størrelse!

Meget god 4'er herfra i kveld! :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemelding Svein :)

Buska på taket av hundehuset er en stor furu som står bakom..har lagt ut en ny V2 uten huset og furua + en V3 av samme situasjon men fra et litt annet ståsted.

Akkurat nå bøtter det ned så J...her at jeg er redd vi flyter bort..hjeeelp !! :confused:

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemelding Svein :)Buska på taket av hundehuset er en stor furu som står bakom..har lagt ut en ny V2 uten huset og furua + en V3 av samme situasjon men fra et litt annet ståsted.Akkurat nå bøtter det ned så J...her at jeg er redd vi flyter bort..hjeeelp !! :confused:

V2 var riktig så snasen! Et kutt nede ca. 1/4 av bildeflaten hadde gjort susen der trur eg.... ;)

V3 viser noen interessante skyer øverst, men jeg ville likevel foreslått et lite kutt oppe på den versjonen....

(Håper du ikke tar det ille opp, men jeg liker å kutte både her og der).... ;)

PS!

Håper dere holder hodet over vannet da..... ;) (sender litt oppholdsvær sørover......)

Lenke til kommentar

Neida Svein, tar ikke noe ille opp mer..har nok med uværet..vi overlevde skybruddet, men vi har for sikkerhet skyld utstyrt oss med overlevelsesdrakter..litt ubekvemme å steke vafler i, men heller det en å reke nedstrøms i dalen og rope på fanden :devil: .

Enig i det du sier om kutt.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...