PreN Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Hei Jeg resetta fabrikkinnstillinger eller noe sånt. Nå ligger ikke meldinger på den linja på det første bildet. Der hvor kontakter, applikasjoner og telefon ligger (phone, contacts, og applications) Hvordan får jeg meldinger ned til den linja? (ikke til skrivebordet) Endret 31. juli 2012 av PreN Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Vis alle programmer, hold på meldinger, legg den der du vil ha den. Evt hold lenge på det programmet du vil ha vekk på linja og dra til X først. Lenke til kommentar
PreN Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Nei. Jeg skal legge den nederst på den linja. Og hvis jeg holder inne så kommer bare søppelkassen opp. Endret 1. august 2012 av PreN Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hold ikonet som er der fra før av og legg den i søpplekassa? Lenke til kommentar
PreN Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) På skjermbildet så ligger det vanligvis fire ikoner helt nederst, det er telefon, meldinger, kontakter og applikasjoner. Hos meg så ligger ikke meldinger der lengre, og når jeg prøver å flytte meldinger ditt så dukker bare søppelkassen opp. Jeg vil gjerne at meldinger ligger helt nederst sammen med telefon, kontakter og applikasjoner (phone, contacts, applications). (slik som det gjør på bildet jeg har lagt ved) (på min mobil ligger ikke meldinger der). Endret 1. august 2012 av PreN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå