e321 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 1.Er det noen som vet om noe jeg kan lage? IKKJE mp3spiller, det blir for kjipt. Kan litt men ikkje allverden,jeg er tross alt 12år( ). 2. MÅ ha en TTrackBar som kan regulere system volumet.Kan noen vise meg hvordan jeg lager dette? [/url] Lenke til kommentar
michaenh Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det er mye en kan lage, men hva en skal lage må du nok finne på.. Bruk gjerne egne ønsker og fantasi.. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg trenger også sånn volumkontroll, noen tips? Men jeg er helt enig, lag det du selv vil! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 ok. skal prøve å finne på noe Har enda problemer med den volumkontrollen. Kanskje noen som vet om noe? Lenke til kommentar
michaenh Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har dere snoket litt rundt på internett og sjekket om det kanskje finnes noe gratis komponenter... Eks som hos torry's: http://www.torry.net/mixer.htm Har ikke prøvd å lage noe lyd/volum kontroll eller komponentene som er der... testet litt TAudioMixer på torry's.. istad... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå