BerHar Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har filmer på min pc og lurte på om det går å sjå min iPad. Skal vel gå å sjå det over det trådløse nette som eg har i huset. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Dersom du slår på hjemmedeling i iTunes og aktiverer hjemmedeling i settings på iPaden, så får du streamet hele iTunes-biblioteket på iPad. Det negative med dette er jo om du har anskaffet deg filmer på mindre lovlig vis, så må du ofte konvertere filmene for å få dem opp og gå i iTunes. (Ja, jeg vet at iTunes for Windows suger maks, så forstår godt om du ikke vil bruke det!) Lenke til kommentar
BerHar Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Dersom du slår på hjemmedeling i iTunes og aktiverer hjemmedeling i settings på iPaden, så får du streamet hele iTunes-biblioteket på iPad. Det negative med dette er jo om du har anskaffet deg filmer på mindre lovlig vis, så må du ofte konvertere filmene for å få dem opp og gå i iTunes. (Ja, jeg vet at iTunes for Windows suger maks, så forstår godt om du ikke vil bruke det!) Så der er ikkje andre måter å gjere det på. Ekstern haddisk rett på iPad'n då går det Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kan anbefale deg på det sterkeste og laste ned VLC Media Player! Da kobler du bare iPaden til itunes og drar filmer i hvilket som helst format til programmet. (følger med tutorial i programmet) Da slipper du alt av konvertering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå