BearHo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Lurer på enting jeg greide og bestille flybillet til England med en bokstav for mye i etternavnet til reisefølget mitt. Ellers er alt riktig på navnet hans i flybilletten. Er det noen som har noen kunnskaper om dette at det skal gå bra? eller er det sånn at det MÅ være identisk navn på billett og pass? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hvorfor ringer du ikke bare selskapet og spør? Når jeg bestiller flybilletter blir navnet mitt sammentrykket slik at det ikke matcher passet 100%, har aldri hatt noen problemer med det. Poenget er vel at det ikke skal være tvil om at det stemmer, og forskjellige stavemåter kan være noe de stusser på, men da skal nok mye annet være rart i tillegg. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg reiste til Rhodos med "Biblow" i stedet for Bibow, og det gikk helt fint. De sa de fikk billetter med skrivefeil ganske ofte. Men du burde ringe for sikkerthets skyld. Lenke til kommentar
BearHo Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Har ringt de.. men det er ingen som kan gi meg 100% svar på om det går eller ikke, grunnet det er så strengt i England. Så tenkte å høre med andre om det var noen erfaringer rundt det. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Kan ikke se noen grunn til at dette ikke skulle gå. Vi snakker tross alt om England og ikke et land me visumplikt. Vil du ha absolutte svar bør du ringe flyselskapet. Du burde forøvrig oppgitt flyselskapet i et slikt fpørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå